וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מפחיתים סוכר? שת"פ טכנולוגי אמריקני-ישראלי יוצא לדרך

Ingredion מובילה סבב גיוס השקעות מסדרה A עבור Better Juice, להאצת החדרת הטכנולוגיה המתקדמת שפיתח הסטארט-אפ הישראלי להפחתת סוכר באופן טבעי לשוק המיצים האמריקאי

מייסדי חברת הפודטק Better Juice גלי ירום ודר ערן בליצינסקי. ניסן חליבה,
מייסדי חברת הפודטק Better Juice גלי ירום ודר ערן בליצינסקי/ניסן חליבה

חברת הסטארט אפ מעולמות הפוד-טק Better Juice ltd. מודיעה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי עם תאגיד הענק Ingredion Inc., (.(NYSE: INGR ספקית גלובלית מובילה של מרכיבים ותמציות לתעשיית המזון והמשקאות העולמית.

Ingredion יובילו סבב גיוס השקעות מסדרה A עבור Better Juice אשר יאפשר את האצת החדרת הטכנולוגיה פורצת הדרך להפחתת הסוכר, אל שוק המיצים האמריקאי.

טכנולוגיית הפחתת הסוכר פורצת הדרך שפיתחה Better Juice, ממירה סוכרים פשוטים במשקאות מבוססי מיץ טבעי, תרכיזים ונוזלים אחרים המכילים סוכר. החברה פיתחה טכנולוגיה אנזימטית הנשענת על מספר פטנטים בלעדיים, אשר ממירה סוכרים לסיבים תזונתיים ולסוכרים בלתי ניתנים לעיכול, תוך שמירה על הפרופיל הטבעי של ויטמינים, מינרלים וחומצות אורגניות במוצר הסופי.
"שותפות חשובה זו עם Ingredion מרגשת במיוחד", כך אומרת גלי ירום, מייסדת ומנכ"לית משותפת בחברת Better Juice, "היא משתלבת בצורה מושלמת עם האסטרטגיה שלנו לחדור לשוק בצפון אמריקה. ב- Ingredion התרשמו מטכנולוגיית ה- Non-GMO הבלעדית שלנו ומהשימוש הנרחב שלה במגוון יישומים. מהלך זה ללא ספק יפתח דלתות לחברות מזון ומשקאות המחפשות פתרון טבעי להפחתת הסוכר במוצריהם".

"טכנולוגיית Better Juice מוסיפה לחלוטין מימד חדש לפורטפוליו הפתרונות שלנו להפחתת סוכר עבור מותגי מזון ומשקאות מובילים, במטרה לענות על הביקוש המוגבר של הצרכנים להפחתת סוכר", אומר נייט ייטס, מנהל תחום הפחתת סוכר ב- Ingredion. "טכנולוגיה זו מספקת גם ליצרנים אפשרויות רבות יותר להפחתת הסוכר בהצלחה ומבלי להתפשר על הטעם הנהדר, או על הערכים התזונתיים".

תווית נקיה

תהליך המרתם של הסוכרים ידידותי לסביבה, מפחית את הסוכר במיצים טבעיים בין 30% עד-80% והופך אותם לסיבים פרוביוטיים ולתחליף סוכר טבעי. הוא רותם פעילות אנזימטית טבעית במיקרואוגניזמים שלא עברו הנדסה גנטית (Non GMO ) להמרת חד-סוכרים ודו-סוכרים (פרוקטוז, גלוקוז וסוכרוז) לסיבים פרוביוטיים טובים יותר עבור גוף האדם ולמולקולות אחרות, שאינן ניתנות לעיכול. פריצת דרך זו מובילה לתהליך פשוט להטמעה בשרשרת ייצור המשקאות, השומרת על הטעם הטבעי ועל המינרלים והויטמינים הטבעיים שבמיץ.

ברית זו תאיץ את מסע היציאה שלנו לשוק", מסביר ד"ר ערן בלצ'ינסקי, מייסד ומנכ"ל משותף ב- Better Juice "תמיכת ההון של Ingredion תאפשר לנו להרחיב את הטכנולוגיה שפיתחנו לנוזלים נוספים בעלי מקורות טבעיים של סוכר, כמו חלב, בירה ויין".

הישג זה מגיע בעקבות השותפות המבוססת של Better Juice עם GEA Group, אחת מספקיות טכנולוגיית עיבוד המזון הגדולות בעולם. מאז 2022, הטכנולוגיה פורצת הדרך של GEA Better Juice Sugar Converter Skid נכללת במרכז החדשנות של GEA בהאוס, גרמניה. Better Juice משתפת פעולה עם GEA לייצור הביוריאקטור, ויחד הם מתקינים את הטכנולוגיה המתקדמת במתקני ייצור של לקוחות רבים.

Better Juice מוכנה למסחור

הפתרון הטכנולוגי של Better Juice התקדם בהצלחה לקנה מידה מסחרי בארצות הברית. בשנים האחרונות הוא אף הוכיח את יכולות שיתוף הפעולה המוצלחות עם יצרני מיצים הן בארצות הברית והן באסיה, כך שכיום חברות אלו ניצבות במקום המאפשר להן להתקדם לשלב הבא של המסחור. Better Juice במוכנות מלאה כעת לשלב החדירה לשוק, עם יכולת מוכחת לעבד 250 מיליון ליטר של מיץ בשנה.
Better Juice השיגה אבני דרך חשובות בשנתיים האחרונות ומיצבה את עצמה כחברה המובילה להפחתת סוכרים פשוטים ממקורות טבעיים", מציין אמיר זיידמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי The Kitchen Hub"כך גם העיתוי מושלם ומספק מענה לצורך הגובר של צרכנים השואפים לצמצם סוכרים פשוטים בתזונה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully