וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין 22:00 ל-4 לפנות בוקר: אינסטגרם תגביל את השימוש באפליקציה

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 15:36

אמיתי לגמרי, ובקרוב גם אצלנו: הרשת החברתית תתריע ותציע לבני נוער לסגור את האפליקציה בשעות המאוחרות של הלילה. כך זה יעבוד

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

אינסטגרם השיקה היום (חמישי) את "נדנודי לילה" (Nighttime Nudges) - כלי חדש שיעזור לבני ובנות נוער להגביל את זמן השימוש שלהם באינסטגרם בשעות הלילה. כאשר בני נוער גוללים באינסטגרם למשך יותר מ-10 דקות, בין השעות 22:00 ל-4:00, אינסטגרם תקפיץ התראה בגודל מסך-מלא המציעה לסגור את האפליקציה למשך הלילה.

ההתראה תוצג באופן אוטומטי לכל הקטינים שאינם משתמשים כבר בתזכורות ההפסקה הקיימות בפלטפורמה - כמו "קחו הפסקה" (Take a Break). לדברי מטא (פייסבוק), הכלי החדש יושק בהדרגה ברחבי העולם, לרבות בישראל.

פיצ׳ר ״קחו הפסקה״ באינסטגרם. אינסטגרם, אתר רשמי
פיצ׳ר ״קחו הפסקה״ באינסטגרם/אתר רשמי, אינסטגרם

כלי זה מתווסף לכלים אחרים שאינסטגרם מספקת כבר כיום כדי לעזור לנוער ולהורים לנהל את הזמן שהם מבלים ברשת, כמו כלי פיקוח הורי (המאפשרים להורים לתזמן עבור ילדיהם הפסקות יזומות), "קחו הפסקה" (המאפשר לבני ובנות נוער לבחור פרקי זמן לאחריהם תקפוץ למסך התראה שהגיע הזמן לקחת הפסקה מהגלילה המתמשכת) ו"מצב שקט" (המאפשר לבני נוער להשתיק התראות, לשלוח תשובות אוטומטיות להודעות בפרקי זמן תחומים, וכך לסמן לחבריהם שאינם זמינים).

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully