וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקיפים ומחפשים": מנוע החיפוש של גוגל מקבל שדרוג משמעותי

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 16:31

ממשיכה להסתער על תחום הבינה מלאכותית: בשיתוף סמסונג, ענקית החיפוש חשפה כלים חדשים מבוססי AI. החברה תאפשר לבצע חיפוש של כל פריט שמופיע על המסך באמצעות מחווה פשוטה

במקביל לאירוע ההכרזה של סמסונג על סדרת הגלקסי S24, גוגל הכריזה אתמול (רביעי) על שיכולות חיפוש חדשות מבוססות בינה מלאכותית שיגיעו למכשירים החדשים של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית, והחל מ-31 בינואר גם לסדרת ה-Pixel 8. "הפיתוחים החדשים בתחום הבינה המלאכותית נותנים לנו הזדמנות לשפר עוד יותר את את הדברים שמיליארדי אנשים כבר אוהבים באנדרואיד - גישה מהירה למידע, שמירה על קשר, יכולות צילום מדהימות והתאמת המכשיר לסגנון האישי של כל משתמש ומשתמשת", אמרו בגוגל.

הפיצ'ר הראשון נקרא Circle to Search ("מקיפים ומחפשים") והוא יאפשר למשתמשים לחפש מידע על ידי הקפה של הפרט הרלוונטי במסך. לדוגמה, אם ראיתם פרח יפה בתמונה, תוכלו לסמן אותו, ולאחר מכן לקבל מידע עליו, כגון שמו, שימושיו או תנאי הגידול שלו.

Circle to Search של גוגל. גוגל, אתר רשמי
Circle to Search של גוגל/אתר רשמי, גוגל

במקביל, בזכות שיתוף פעולה חדש בין Google Cloud וסמסונג, משתמשי Galaxy S24 יקבלו גישה למודל ה-AI המתקדם ביותר של גוגל, Gemini Pro, מתוך אפליקציות ושירותים בפיתוחה של סמסונג. כך למשל, בסדרת הגלקסי S24 החדשה, אפליקציות הפתקים, הקלטת הקול והמקלדת של סמסונג ייצרו לכם סיכומי מידע טובים יותר.

לדוגמה, תוכלו להקליט הרצאה באפליקציית הקלטת הקול ומיד לקבל סיכום של עיקרי הדברים. בנוסף, Imagen 2, טכנולוגיית הדיפוזיה המתקדמת של גוגל ליצירת תמונה לפי טקסט, תאפשר למשתמשים גישה ליכולות עריכת תמונות מתקדמות, בפיצ'ר 'עריכה גנרטיבית' באפליקציית הגלריה במכשירי גלקסי S24.

בנוסף, גוגל שחררה גרסה משודרגת לחיפוש המשולב (multisearch) שמאפשר לחפש באמצעות תמונה וטקסט בו-זמנית דרך אפליקציית Google Lens. מדובר בשירות חיפוש ויזואלי המבצע שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית המשתמשת במצלמה או כמעט בכל תמונה כמעט כדי למצוא תמונות דומות מבחינה חזותית ותוכן קשור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עוד הודיעו הודיעו השתיים כי בסדרת הגלקסי S24 יוטמע גם Gemini Nano, המודל היעיל ביותר להרצה מקומית במכשיר, כתשתית לפיצ'ר החדש ב-Google Messages וכדרך להימנע משליחת נתונים מהטלפון. כמו כן, סמסונג תהיה אחת מהשותפות הראשונות שישתמשו ב-Gemini Ultra, המודל הכי גדול של גוגל, שנועד למשימות מורכבות במיוחד. פרטים נוספים על מודלי הבינה המלאכותית של גוגל אפשר לקרוא כאן.

וזה לא הכל, גם אנדרואיד Auto מקבלת שדרוג בטכנולוגיית בינה מלאכותית: הפלטפורמה תאפשר לסכם אוטומטית הודעות ארוכות שקיבלתם בהתכתבויות וצ'אטים קבוצתיים בזמן שהרכב בתנועה, כדי שתוכלו להישאר ממוקדים בנהיגה מבלי להוריד את העיניים מהכביש. מערכת Android Auto גם תציע תשובות ופעולות רלוונטיות שהיא תוכל לבצע בשבילכם מבלי שתצטרכו לגעת בטלפון.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully