וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 30 שנה: החנות המיתולוגית של אפל נסגרת

21.1.2024 / 8:06

זה לא כל כך נעים לראות סניף סגור: ענקית הטכנולוגיה סגרה את החנות הוותיקה, שהייתה ממוקמת בסמוך למבנה ששימש בעבר כמטה החברה. אך אל דאגה, יש חלופה ראויה

הסניף של אפל ב-Infinite Loop. אפל, וואלה! טכנולוגיה
סניף אפל ווטש ב-Infinite Loop/וואלה! טכנולוגיה, אפל

חובבי אפל, זה הזמן להיפרד: החברה סגרה אתמול (שבת) באופן סופי את החנות המיתולוגית ב-One Inifinte Loop בקופרטינו, קליפורניה. החנות, ששימשה כחנות הראשית של אפל בין אמצע שנות ה-90 ל-2017, הייתה נקודת עלייה לרגל עבור מעריצי המותג. גם מטה החברה שכן במקום עד שנת 2017, אז הושלמה בניית המטה הטבעתי והעתידני של החברה - Apple Park.

החנות נפתחה לראשונה בשנת 1993 בשם The Company Store (בתרגום חופשי: "חנות החברה"), והתמקדה בעיקר במכירת סחורה ממותגת של אפל. לאחר שיפוץ בשנת 2015, היא נפתחה מחדש כחנות קמעונאית מסורתית יותר של אפל, עם מוצרים כמו אייפון, Mac ו-Apple Watch המוצגים על שולחנות בצבע בז', אך היא המשיכה למכור מבחר מוגבל של סחורה, כמו חולצות טי, בקבוקים רב-פעמיים, ספלים ומחברות.

הודעת החברה על סגירת הסניף ב-Infinite Loop. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הודעת החברה על סגירת הסניף ב-Infinite Loop/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

"לאחר שנים רבות של שירות לקוחות בחנויות שלנו באזור המפרץ, אנחנו סוגרים את החנות בלופ אינסופי", אמרו בחברה. "לכל חברי הצוות היקרים שלנו תהיה הזדמנות להמשיך בתפקידיהם באפל. אנו מצפים לקבל את פני לקוחותינו במרכז המבקרים הסמוך של אפל פארק ובמקומות אחרים ובאתר Apple.com".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סניף אפל ווטש ב-Infinite Loop. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מטה אפל ב-One Inifinte Loop/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בנוסף, אפל סגרה לצמיתות חנות נוספת בהוואי, אך הדגישה כי היא עדיין מחויבת "לספק חוויה מעולה ללקוחות", וציינה שהיא פתחה חנויות חדשות השנה בארה"ב, סין, הודו, דרום קוריאה ובריטניה, ובנוסף השיקה את החנות המקוונת שלה בצ'ילה ובויאטנם.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully