וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דווקא עכשיו": קמפיין חדש בהשתתפות מהנדסים ערבים ויהודים בהייטק

במסגרת המהלך, שבהובלת ארגון צופן וחברות ההייטק Intuit, Hailo, ו-Sanofi, מצולמים עובדים ערבים ויהודים באותן חברות, בקריאה "עובדים יחד - דווקא עכשיו משמיעים קול של שותפות"

קמפיין 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו. חוסיין מרעי,
קמפיין 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו/חוסיין מרעי

קמפיין חדש שרץ בימים האחרונים ברשת נועד לחזק את השותפות והקשר שבין עובדים יהודים וערבים במקומות העבודה בכלל ובענף ההייטק בפרט. במסגרת המהלך, שבהובלת ארגון צופן וחברות ההייטק Intuit, Hailo, ו-Sanofi, מצולמים עובדים ערבים ויהודים באותן חברות, בקריאה "עובדים יחד - דווקא עכשיו משמיעים קול של שותפות".

בצופן, ארגון האחראי לשילוב מהנדסים ערבים בהייטק, מסבירים כי מטרת הקמפיין לתת מקום לקול של תקווה ושותפות במקומות העבודה בכלל ובענף ההייטק בפרט בימים מורכבים אלה, בהם המתח בחברה הישראלית גבוה. בארגון מציינים גם כי מקומות העבודה מהווים חוליה קריטית כמקום מפגש שבו ישנו חיכוך גבוה בין ערבים ויהודים, ומתוך כך גם הזדמנויות להיכרות, לחיבור ולקשר.

"התקופה המאתגרת שעוברת על כולנו מאז 7 באוקטובר מציפה את החובה של כולנו לפעול בנושא. מחמם את הלב לראות את אותן חברות שכבר התגייסו לקחת חלק במהלך מחבר שמעמיק את השיח הבין-אישי והחברתי ותורם להידוק המרקם האנושי בארגון", אומרת מייסם ג'לג'ולי מנכ"לית צופן, ומוסיפה: "אנו בצופן קוראים לחברות נוספות לנקוט פעולות המחזקות את תחושת השייכות של המהנדסים והמהנדסות מהחברה הערבית, ומזמינים חברות נוספות להצטרף לקמפיין ולהיעזר בצופן לצורך בניית גשר ושיח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully