וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה הטכנולוגית של קופת חולים מאוחדת

קופת חולים מאוחדת מעבירה את מערכות ה-ERP שלה לענן עם RISE with SAP בדאטה סנטר החדש של מיקרוסופט בישראל. הפרויקט יבוצע בהשקעה של כ-20 מיליון שקלים ל-5 שנים

מאוחדת. דוברות מאוחדת,
מאוחדת/דוברות מאוחדת

קופת חולים מאוחדת החליטה להעביר את מערכות ה-ERP שלה לענן עם פתרון RISE with SAP בדאטה סנטר המקומי של מיקרוסופט שהושק לאחרונה בישראל. כחלק מתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית והמעבר לענן, קופת חולים מאוחדת תטמיע את פתרון ה-ERP - RISE with SAP של חברת SAP, המובילה בפיתוח יישומים ארגוניים. הפרויקט החל בסוף שנת 2023 ועתיד להסתיים במחצית הראשונה של 2024. יישום הפתרון יתבצע על ידי חברת וואן טכנולוגיות (ONE) על הענן של מיקרוסופט. הפרויקט מוערך בכ-20 מיליון שקלים לתקופה של 5 שנים.

פתרון RISE with SAP מאפשר לבצע תהליך טרנספורמציה דיגיטלית הוליסטי עבור ארגונים בתנאים ובזמן המתאים להם. הפתרון מספק את הרישוי, השירותים הטכניים והתשתית לפתרון ה-ERP של SAP בענן במודל פיננסי הייחודי לענן ומאפשר לאמץ חדשנות טכנולוגית באופן קבוע ומהיר, כל זאת בסביבה מאובטחת העומדת בתקנים בינלאומיים וניתנת לפריסה בחוות שרתים בישראל או באזורים אחרים בעולם.

עופר מילבסקי. מתן תומרקין,
עופר מילבסקי/מתן תומרקין

קופת חולים מאוחדת תעביר לענן את מערכות ה-ERP התפעוליות שלה, הקריטיות לפעילות השוטפת התקינה של הארגון, על התשתית המאובטחת של SAP. פתרון RISE with SAP עמד בכל דרישות אבטחת המידע המחמירות של מאוחדת כגוף בריאות הכפוף לרגולציה קפדנית. לאחר עליית הפרויקט לאוויר, התפעול השוטף של הסביבה העננית, הכולל תחזוקה, שדרוגים ושירותים מנוהלים, יבוצע על ידי צוות המומחים של SAP.

הדאטה סנטר של מיקרוסופט בישראל בו מיושם הפתרון של SAP עומד בעקרונות ה-Trusted Cloud של הארגון, מוגן באמצעות הגנות אבטחת הסייבר המובילות בתעשייה והוא חלק מאחת מתשתיות הענן הגדולות בעולם, המבוססת על אבטחה, תאימות ומחויבות בלתי מתפשרת לפרטיות. הדאטה סנטר של מיקרוסופט מאפשר שירותי ענן זמינים, בעלי יכולת גדילה ומאובטחים בכל רחבי ישראל, תוך הקפדה על Data Residency וזמן השהייה נמוך.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רועי חרמוני. ענבל מרמרי,
רועי חרמוני/ענבל מרמרי
קטי בר. ענבל מרמרי,
קטי בר שלום/ענבל מרמרי

קטי בר שלום, מנמ"רית מאוחדת, אמרה כי, "פרויקט זה הוא חלק מאסטרטגית הענן שלנו ויאפשר לנו לתת ערך עסקי ממשי במתן יכולות טכנולוגיות מתקדמות. השילוב של RISE with SAP עם סוויטת הפתרונות של מיקרוסופט יאפשר לנו להוריד חסמי בירוקרטיה בתהליכים חוצי ארגון, לייעל ולהכניס חדשנות שתניב פרודוקטיביות ארגונית גבוהה הן בתהליכים פיננסים ולוגיסטיים והן בתהליכים קליניים למטופל".

עופר מילבסקי, מנכ"ל SAP ישראל, ציין כי, "קופת חולים מאוחדת ממשיכה להיות מובילה חדשנית בעולמות של פתרונות SAP ובוחרת בהתקדמות אסטרטגית לכיוון הענן עם RISE with SAP. אנו גאים בשותפות ארוכת השנים עם מאוחדת ובטוחים שזהו רק צעד ראשון, שיאפשר אימוץ יכולות חדשניות במישור הטכנולוגי ובעולמות הרפואיים בדרך ליצירת ארגון חכם".

רועי חרמוני, סמנכ"ל המגזר הציבורי במיקרוסופט ישראל, הוסיף כי, "קופת חולים מאוחדת היא שותפה ארוכת שנים של מיקרוסופט, אשר עושה שימוש במגוון פתרונות הענן והדיגיטל שלנו בתחום הבריאות. העברת מערכות ה-ERP תאפשר למאוחדת לשדרג משמעותית תהליכים עסקיים קריטיים ואת פעילות עיבוד הנתונים של החברה בזכות אינטגרציה טובה יותר בין מערכות וזמני תגובה ושיהוי נמוכים. בנוסף, מערכות ה-ERP יוכלו להתממשק עם שאר הפלטפורמות הענניות של מאוחדת, המרכיבות את סוויטת Cloud for Healthcare של מיקרוסופט. התוצאה תוביל למיקסום יעילות העבודה של כלל הצוותים. המרוויחים העיקריים מהמעבר הזה יהיו המטופלים, שיזכו לשירות איכותי, מהיר ומדויק יותר".

עמית טל. חגי רגב,
עמית טל/חגי רגב

עמית טל, סמנכ"ל פתרונות אסטרטגיים בוואן טכנולוגיות (ONE), אמר כי, "קופת חולים מאוחדת ממשיכה לבסס את מעמדה כמובילה טכנולוגית בענף שירותי הבריאות. הפרויקט יאפשר לה מעבר חלק לענן, כך שתוכל לספק למבוטחיה שירותים מתקדמים וחדשניים ולעובדיה סביבה תפעולית יעילה, שקופה ומאובטחת, תוך שילוב יכולות AI ואוטומציה להאצת תהליכים. אנחנו שמחים להוביל את הפרויקט ומשוכנעים שיספק ערך רב לקידום בריאות המבוטחים בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully