וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד כוחות בשוק הענן בישראל

קודווליו, באמצעות חברת האם הציבורית ספידווליו, התקשרה בהסכם לרכישת השליטה בחברת שירותי הענן קלאודאקס

טלי שם טוב. יחצ,
טלי שם טוב/יחצ

חברת קודווליו ממשיכה להתרחב גם בשוק הענן המקומי. היום (א') דיווחה חברת האם ספידווליו לבורסה בתל-אביב כי התקשרה בהסכם לרכישת השליטה בחברת קלאודאקס קלאוד פתרונות בע"מ. במסגרת ההסכם, החברה תרכוש מבעלות המניות 54% מהונה המונפק והנפרע של קלאודאקס, וזאת בתמורה לסכום של 4.05 מיליון שקל במזומן. השלמת העסקה צפויה להתקיים בימים הקרובים.

במסגרת ההסכם הוגדר מנגנון אופציות רכש ומכר במסגרתו קבוצת קודווליו עשויה להגדיל את החזקתה ל-100% מהונה המונפק והנפרע של קלאודאקס וזאת בתום 4 שנים ממועד ההשלמה ולמשך תקופה של שנתיים.

קלאודאקס הינה חברה ישראלית פרטית, העוסקת בתחום שירותי ענן ציבורי, ובכלל זה שירותי ייעוץ, יישום, הפצה ומכירה. פעילותה של קלאודאקס מרוכזת בישראל. היקף הכנסות הצפוי של קלאודאקס בשנת 2023 הוא כ-8-9 מליון ש"ח והרווח הצפוי של קלאודאקס בשנת 2023 הוא כ-1.3-1.4 מ' שקל.

המהלך הנוכחי מצטרף לשורה של מיזוגים ורכישות שביצעה קבוצת ספידווליו בשנים האחרונות, כחלק מצמיחת החברה. בשנת 2023 השלימה את רכישת השליטה בחברות שירותי התוכנה DevelopSoft הבולגרית ו-Code Agile הרומנית.

"נדבך נוסף במיצוב"

טלי שם טוב מבעלי ספידווליו ומנכ"לית קבוצת קודווליו: "שוק הענן הציבורי בישראל מצוי בשנים האחרונות בתנופה, הן על רקע כניסה של שחקניות ענן בינלאומיות והן על רקע יוזמות ממשלתיות. כיום, מבצעים ארגונים מכלל המגזרים במשק את המעבר לענן, כחלק מטרנספורמציה עסקית ודיגיטלית. ההסכם עם קלאודאקס הוא נדבך נוסף במיצובה של קודווליו כחברת פתרונות התוכנה המובילה בישראל."

אריאל מונפו, מבעלי ומנכ"ל קלאודאקס: "לאור הפוטנציאל העצום בשוק שירותי הענן הציבורי ויחד עם הרצון שלנו להרחיב את האופרציה והפתרונות שלנו גם ללקוחות בחו"ל, בחנו מספר שיתופי פעולה אפשריים. הבחירה בקודווליו הייתה כמעט מתבקשת משום שמדובר בחברת מומחים טכנולוגית מוכרת אשר יחד עם המומחיות והשירותים שלנו תאפשר לספק ללקוחות קיימים ופוטנציאלים מענה מלא מקצה לקצה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully