וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל שיחררה את עדכון iOS 17.3 לאייפון ועושה חיים קשים לגנבים

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 10:39

העדכון החדש לאייפון יעזור לכם לשמור עליו במקרה של אובדן או גניבה, ואפילו סתם אם מישהו ינסה להחליף לכם את הסיסמה למכשיר ללא ידיעתכם. כך זה עובד

חנות אפל בלוס אנג'לס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
חנות אפל בלוס אנג'לס/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אפל החלה להפיץ אמש (שני) את עדכון iOS 17.3, הכולל את הפיצ'ר "הגנה על מכשיר שנגנב", שיקשה על גנבים לבצע פעולות - גם אם הם ידעו את הקוד הסודי שלכם. בתחילת השנה פורסמה בוול סטריט ג'ורנל כתבה מעמיקה שדיברה על תופעת המציצנים מעבר לכתף, אותם אנשים שמנסים להשיג את הקוד הסודי לסמארטפון שלנו - ואחר כך גונבים אותו

על אף שהיצרניות השונות מאפשרות לנעול את המכשיר מרחוק במקרה של אובדן או גניבה, ולמצוא אותו ברגע שהוא יידלק שוב על ידי הגנב, מדובר באחד האתגרים הגדולים בתחום הטכנולוגיה. אז מה החידוש המשמעותי? הפיצ'ר "הגנה על מכשיר שנגנב" מגביר את אבטחת האייפון וה‑Apple ID על ידי דרישת אימות זהות ב‑Face ID או Touch ID ללא מתן אפשרות שימוש בקוד גישה לביצוע פעולות מסוימות.

כך למשל, הפעלה של הפיצ'ר תגביר את הפרטיות של המכשיר גם בשימוש בשגרה - תדרשו לאמת את זהותכם באמצעות זיהוי ביומטרי כדי להציג סיסמאות שמורות, לאפס הגדרות יצרן ושימוש בפרטי כרטיס האשראי שלכם בדפדפן ספארי.

אייפון חנות אפל בלוס אנג'לס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הפעלה של הפיצ'ר תגביר את הפרטיות של המכשיר גם בשימוש בשגרה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

וזה לא הכל, עם הפיצ'ר "השהיית אבטחה" ניתן לבצע פעולות רגישות כמו שינוי קוד הגישה של המכשיר או שינוי הסיסמה של ה‏-‏Apple ID רק לאחר אימות זהות ב‏-‏Face ID או ב‏-‏Touch ID‏, המתנה של שעה, ואחריה השלמת אימות ביומטרי נוסף בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully