וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום משיקה תוכנית סלולר ב-120 שקל, וזו הסיבה

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 12:35

קבוצת התקשורת השיקה מסלול חדש, שיבדיל בין לקוחות "רגילים" ללקוחות "פרימיום", ויעניק לכם גלישה מהירה יותר. מנכ"ל החברה: "מדובר בדור הבא של הסלולר בישראל"

סלקום. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סלקום/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סלקום השיקה אתמול (שני) את ה-5G premium - חבילות חדשות מבוססות על יכולות 5G slicing שעניקו ללקוחות מהירות גלישה גבוהה יותר, בעיקר במצבי עומס. למעשה, מעתה בחברת התקשורת הישראלית יבדילו בין לקוחות 5G "רגילים" ללקוחות "פרימיום".

לדברי סלקום, מהלך החודשים האחרונים בוצעה הרחבה של קיבולת הרשת על מנת ליישם את טכנולוגיית ה-5G slicing, המייצרת למעשה "נתיב" נוסף, חדש ו-"מהיר" ללקוחות ה-5G premium, אשר ייהנו מגלישה במהירות גבוהה יותר במצבי עומס, לצד הטבות ייחודיות במסלולים החדשים.

מתוך סקר שערכה החברה עולה כי 51% מלקוחות הסלולר מעוניינים ברשת סלולרית שתעניק להם גלישה מהירה יותר לצד יכולות העלאה והורדת נתונים מתקדמות, כ-27% היו מעוניינים להיות בנתיב ייעודי שיאפשר להם גלישה חלקה במצבי עומס ו-19% היו רוצים שהרשת שלהם תהיה מאובטחת יותר, עם הגנה מקסימלית מפני סייבר.

מדובר בצעד ראשון לפני המהלך המלא של שדרוג ליבת הרשת של סלקום והעברתה לענן, לטכנולוגיית 5G SA, שיקרה בהמשך השנה. טכנולוגיית ה-5G SA עתידה לאפשר מגוון שימושים בטכנולוגיות IoT לתחבורה, רפואה, תעשייה, AI ועוד.

מחירים:

  • מסלול של 69.90 ש"ח לחודש: כולל 1000GB גלישה בדור 5 פרימיום, חוויית שירות חדשה עם מוקד ייעודי, שירות תיקונים FIX לנייד הכלול בחבילה ושירות גלישה בטוחה.
  • מסלול של 89.90 ש"ח לחודש: נוסף על ההטבות המצוינות למעלה, ייהנו הלקוחות גם מהטבה של 50% על חבילות הרומינג בשתי הנסיעות הראשונות לחו"ל במהלך השנה ואפשרות להצטרף לביטוח נסיעות לחו"ל אוטומטי בכל נסיעה. בנוסף, במסלול זה, ייהנו הלקוחות משירות תיקונים FIX VIP לנייד, הכולל אפשרות להזמנת תיקון עם טכנאי עד הבית.
  • מסלול של 119.90 ש"ח לחודש: נוסף על נפח הגלישה, מוקד ייעודי, שירות גלישה בטוחה ואפשרות להצטרף לביטוח הנסיעות לחו"ל אוטומטי בכל נסיעה, ייהנו הלקוחות גם מחו"ל כלול: חבילת רומינג קבועה של 2GB גלישה ו-50 דקות והודעות, המתחדשת אחת לחודש באופן קבוע. בנוסף, יקבלו הלקוחות הטבת שירות תיקונים FIX VIP עם הטבה חד פעמית של תיקון עד הבית בחינם.

"חבילות ה-5G premium שמושקות היום הן הדור הבא של הסלולר בישראל, בתכולה, בשירות ובחוויית המשתמש", אומר דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום. "זהו צעד ראשון בדרך למהפכת ה-5G SA ואנו ממשיכים להשקיע על מנת לספק ללקוחותינו את הרשת האיכותית ביותר, עם הכיסוי והפריסה הנרחבים ביותר לצד הבאת הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים והחדשניים ביותר בעולם, שיעניקו להם חווית תקשורת מעולה שתאפשר להם להישאר מחוברים בכל עת".

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully