וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת יעל רוכשת ומצרפת אליה את מומחית הענן OpsGuru

צמיחה של כ- 500 אחוזים במהלך חמש השנים הבאות בפרויקטי הענן הציבורי. היקפה הכספי של העסקה מוערך במיליוני שקלים

מנכ"ל קבוצת יעל דורון גיגי. אמנון חורש,
מנכ"ל קבוצת יעל דורון גיגי/אמנון חורש

Yael, מהמרכזיות בשוק הטכנולוגיה הישראלי, מודיעה היום על הצטרפותה של אופס גורו לקבוצה. חברת אופסגורו (Premier Partner של google ושל AWS) מתמחה בליווי פרויקטים גדולים של גופים ציבוריים וגופי אנטרפרייז במעבר לענן הציבורי ובתחזוקת תשתיות IT על גבי פלטפורמות הענן השונות.
שתי החברות צופות כי בחמש השנים הבאות, בעקבות תהליכים בשוק העסקי והטכנולוגי, יגדל היקף הפרויקטים בתחום הענן, במאות אחוזים.

אופסגורו הפעילה בשוק הישראלי מאז שנת 2017, מונה כחמישים איש. פעילותם של צוותי החברה, תימשך באותה מתכונת גם לאחר רכישה זו. החברה שחרטה על דגלה מקוריות וחדשנות בפרויקטי ענן גדולים ומורכבים, מעניקה לגופים מכלל מגזרי המשק את הידע והכלים להתמודדות עם המעבר לענן, בסביבה עמוסת דאטה, לצד תכניות הדרכה לבניית ידע.

"עם יציאתו לדרך של פרויקט נימבוס, לצד כניסתם לישראל של שירותי הענן הציבורי של גוגל ואמזון ולצד פלח גדול מהמגזר הציבורי והביטחוני שיוצא לענן, אנו צופים צורך אדיר של השוק במענה מקצועי הולם" מוסר מורד אלייב, מנכ"ל OpsGuru. "החיבור בין המומחיות שלנו בענן עם הוותק והניסיון של יעל כאינטגרטור מרכזי בשוק הטכנולוגיה הישראלי, יאפשר לקדם פרויקטים חשובים עבור גופים בסקטורים הללו בישראל".

"תהליכי Cloud Adoption אותם עובר השוק מחייבים מומחיות ספציפית" מוסר דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת Yael. "הצטרפותה של OpsGuru לקבוצה יאפשר לנו להעניק ללקוחותינו מענה איכותי והוליסטי לצרכים הגדלים בעולמות הענן. זאת, לצד ובשילוב הפתרונות הקיימים שאנו מספקים כיום בעולמות הדאטה, האינטגרציה, אבטחת המידע ועוד. הידע המצטבר של שתי החברות יהווה מכפיל כח משמעותי בפרויקטים עבור לקוחותינו בעולם המעבר לענן ולא פחות, ביום שאחרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully