וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: האייפון 16 פרו מקס יגיע עם חיישן צילום משודרג

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 12:32

חובבי צילום? יש לנו בשורה משמחת: על פי דיווח חדש, אפל צפויה לשים דגש משמעותי על גזרת הצילום במכשיר הדגל הבא שלה. הנה כל הפרטים

אייפון 15 פרו מקס. אפל, אתר רשמי
אייפון 15 פרו מקס/אתר רשמי, אפל

אנו במרחק של כ-8 חודשים ממועד ההכרזה על סדרת מכשירי האייפון 16, אך כבר בשלב זה סיפקו דיווחים והדלפות בנושא הטלפונים הבאים של אפל, כאשר הפעם המידע נוגע לגזרת הצילום. על פי הדיווח, שמקורו בווייבו (Weibo), המקבילה הסינית לפייסבוק, האייפון 16 פרו מקס יכונה "image Flagship" (בתרגום חופשי: "ספינת דגל לצילום") - רמז ברור לתפקיד המרכזי של המצלמה בדור הבא.

החיישן הראשי באייפון 16 פרו מקס יהיה חיישן סוני IMX903 של 48 מגה פיקסל, המצויד בטכנולוגיות מתקדמות כמו עיצוב שכבות לשיפור הביצועים. על פי הפרסום, המכשיר יכלול חיישן מצלמה גדול ב-12% - 1/1.14 אינץ'. לשם השוואה, באייפון 14 פרו ו-15 פרו קיים חיישן בגודל 1/1.28 אינץ'. חיישן גדול יותר צפוי לשפר את טווח הצבעים, אפקט הטשטוש ברקע של המצלמה הראשית ואף את ביצועי הצילום בתנאי תאורה נמוכה, הודות ליכולת ללכוד יותר אור באותו זמן חשיפה וצמצם.

אייפון 15 פרו מקס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
החיישן הראשי באייפון 16 פרו מקס יהיה חיישן סוני IMX903 של 48 מגה פיקסל,/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

הדליפה הזכירה גם עיצוב מסך מעוקל מעט יותר עבור דגמי האייפון הבאים, ממשיך את הקו העיצובי שהוצג לראשונה באייפון 15. בנוסף, הדליפה תומכת במידע שנחשף בעבר על ידי MacRumors - עובי דגמי הפרו של אייפון 16 יהיה כמעט זהה לקודמיהם.

חשוב לציין כי המדליף הוכיחבעבר את אמינותו בדיווח על מאפיינים טכניים של דגמי אייפון, כולל גודל החיישן של דגמי האייפון 15 ו-15 פלוס וממשק המשתמש של האייפון 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully