וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשוב ענן מנוהל עם אינטגרציה לכל המערכות של הארגון

בשיתוף sweethome

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 14:16

העברת מערך המחשוב של העסק לענן היא פעולה שדורשת תכנון ובחירת ספקים מדויקת יחד עם מנהל פרויקט או חברת אינטגרציה שיודעת לעשות שימוש בכל מוצרי הענן הקיימים כיום

טכנולוגיית הענן. sweethome,
בעוד מערכות ענן ציבורית צריכות להיות זמינות ונגישות לכל העולם, מערכות ענן בוטיק כמו מערך הענן של סוויטהום מספקות שירותי פרימיום/sweethome

נדרש לשים לב ליכולות טכנולוגיות, פרטיות ואבטחת מידע, אינטגרציה עם מערכות שונות של העסק כמו CRM, הנהלת חשבונות, טלפוניה, אתר אינטרנט, מערכות ניהול מלאי, SAP ועוד.

מה ההבדל בין מערכות ענן ציבוריות (אמזון, גוגל, אזור) לבין מערכות ענן פרטיות/בוטיק?

בעוד מערכות ענן ציבורית צריכות להיות זמינות ונגישות לכל העולם, מערכות ענן בוטיק כמו מערך הענן של סוויטהום מספקות שירותי פרימיום, לרוב לעסקים וארגונים מקומיים, תוך שמירה על אבטחה והגנה מתקדמת על השרתים, מיקום המערכות בישראל ותפעולם על ידי צוות ישראלי עם נסיון של שלושה עשורים בניהול מערעות מחשוב ואינטרנט. מערך ענן פרטי יכול לתת פתרונות גמישים יותר, לחבר קווי תקשורת פרטיים מהארגון ועד הנתב שלנו, לספק מגוון מערכות הפעלה ותוכנות צד שרת במחירים טובים ותמיד עם יחד חם ומקצועיות.

כאשר שוקלים מערכות ענן לארגון כדאי לשים לב לדברים הבאים:

• איפה יושבים בפועל השרתים של ספק הענן? ככל שהתשתית קרובה לריכוז הגבוה ביותר של הגולשים המהירות אליהם תהיה אופטימאלית.
• האם ניתן להגדיל את נתוני השרת בקלות או להוסיף שרתים נוספים במהירות? האם שירות הענן מספק שירותי Load Balancer ו-Storage לצורך בניית מערכי שרתים חכמים ואלסטיים?
• מי מנהל את מערך הענן ויודע איפה נמצא כל דבר, כולל זמינות 24/7 לתקלות קריטיות משביתות.
• כיצד החומר על עננים ציבוריים מוגן? כדאי לשים לב לאבטחת שרתים בענן ובמיוחד שרתי מסדי נתונים. מחקרים מצאו ששרתים שעולים לאוויר באמזון מתחילים תוך פחות מדקה לקבל נסיונות פריצה והתקפות brute force. צריך לוודא שיש פיירוול וירטואלי לפני השרת וכן על השרתים עצמם, אשר דואגים שרק תעבורה מורשית תעבור, ובנוסף לדאוד שנסיונות כושלים מפעילים התראות למנהלי הרשת. בשימוש במסדי נתונים שיתופיים כגון RDS של אמזון יש לוודא מערך הרשאות קשוח למסדי הנתונים וסיסמאות חזקות.

האם אפשר לקבל מערך ענן פרטי לארגון?

בהחלט! ניתן כיום להקים מערך ענן פרטי מבוסס Wmware או טכנולוגיות לינוקס כגון Proxmox ולקבל מערך ענן פרטי עם חומרה פרטית, פיירוולים ומערך גיבויים. הענן הפרטי יכול לעשות שימוש בענן ציבורי לצורך DRP ולתת מענה אופטימאלי לארגונים בישראל המבקשים מהירות גישה לשרתים יחד עם שרידות עסקית מבוססת עננים ציבוריים. כאשר הבעלות של החומרה נמצאת בידי הלקו ניתן לשדרג את המערכת ביתר קלות תוך חסכון משמעותי. כמו כן עלויות של תעבורה הופכות להיות זולות יותר כאשר לקוח רוכש תעבורה מהחווה או מזמין קו תקשורת בין בית העסק לענן, אשר אינו תלוי באנטרנט כלל (point to point).

תוכנות, רשיונות ותמיכת מומחים - הכל במקום אחד

על ידי עבודה עם חברת אינטגרציה למערכות ענן לא רק מיעלים את העסק אלא גם מוזילים עלויות של שירותי תוכנה, רישוי מערכות הפעלה ותוכנות משרדיות וחוסכים בעלויות של אחסון תוכנות חיצוניות כגון CRM או הנהלת חשבונות על ידי מיקומן על השרת שלכם. האפשרויות רבות יותר וניתן לייצר התממשקויות לקופות מרוחקות או מוקדי מידע שלא ניתן לעשות תמיד כשמשתמשים בשירותי הענן הרגילים שהתוכנות האלה מציעות (לרוב גישת Web לממשק בלבד).

כיצד סוויטהום נכנסת לתמונה ועוזרת לחברות וארגונים להטמיע מערכות ענן בצורה מוצלחת?

עם נסיון של שלושה עשורים במתן שירותי סיסטם למערכות אינטרנט ומערכות מחשוב ענן בפרט, צוות סוויטהום מלווה חברות וארגונים לאורך שנים ומספק שירותי אינטגרציה, ייעוץ ותמיכה טכנית שוטפת, תוך שילוב מערכי ענן ציבוריים עם ענן פרטי של החברה בישראל ושרתים ייעודיים מבוססי Linux/Windows לעבודת אינטרנט מאומצת ומאובטחת.

בשיתוף sweethome
  • עוד באותו נושא:
  • ענן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully