וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאהבו את זה או לא, אבל טיקטוק הופכת להיות יוטיוב

30.1.2024 / 11:54

הרשת החברתית הסינית מתכננת להאריך עוד יותר זמן הסרטונים בפלטפורמה, ובקרוב תוכלו להעלות אליה סרטונים באורך 30 דקות. בינתיים, יוטיוב הולכת בכיוון ההפוך

טיקטוק vs יוטיוב. ShutterStock
טיקטוק vs יוטיוב/ShutterStock

לאט אבל בהתמדה, טיקטוק ממצבת עצמה כמעצמת וידאו עם מטרה ברורה: לאחוז בכתר של יוטיוב. לפי דיווח באתר The Verge, הרשת החברתית הסינית החלה בניסוי חדש - ומעודדת לפרסם סרטונים אופקיים במסך מלא באורך של יותר מדקה. על פי ההודעה, טיקטוק תדחוף סרטונים אלו במשך 72 שעות מעלייתם, מה שיגדיל את החשיפה אליהם.

השינוי הזה מהווה צעד משמעותי עבור הפלטפורמה שנודעה עד כה בפורמט האנכי שלה, המותאם לצפייה נוחה בטלפונים הניידים. מעבר לסרטונים האופקיים, נראה כי טיקטוק עוברת תהליך שיהפוך אותה עוד יותר ליוטיוב. לאחרונה, הרשת החברתית החלה לבדוק אפשרות לסרטונים באורך 30 דקות, מספר חודשים אחרי שהחלה לבחן אורך סרטונים של 15 דקות.

טיקטוק. ShutterStock
עד משמעותי עבור הפלטפורמה שנודעה עד כה בפורמט האנכי שלה. טיקטוק/ShutterStock

המהלך הזה מסמן את שאיפתה של טיקטוק להפוך לפלטפורמה לכל סוגי התוכן. אפליקציית הסרטונים הקצרים כבר עשתה רעש גדול בתעשיית המוזיקה, ואף השיק שירות סטרימינג מוזיקה במספר מדינות. עם זאת, מעניין לראות שיוטיוב הולכת דווקא בכיוון ההפוך עם Shorts (שורטס) - ונותנת ביטוי גדול יותר לסרטונים קצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully