וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשנתיים אחרי שנפרץ: אתר ההכרויות "אטרף" חזר לפעילות

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 20:37

"נעזרים בחברות הטובות ביותר לאבטחה ובטיחות האפליקציה והמשתמשים שלנו": אחרי שנפרץ על ידי קבוצת תקיפה איראנית, אתר הדייטינג המזוהה עם הקהילה הגאה - חוזר במתכונת מחודשת

אתר אטרף המחודש. צילום מסך, אתר רשמי
אתר אטרף המחודש/אתר רשמי, צילום מסך

אפליקציית הדייטינג הישראלית הפופולרית "אטרף" חזרה היום (רביעי) לחנות האפליקציות, לאחר כשנתיים של היעדרות. האפליקציה, שפעלה במשך כעשור והייתה פופולרית במיוחד בקרב הקהילה הגאה בישראל, נסגרה בשנת 2022 בעקבות פריצה לשרתי סייברסרב (Cyberserve), חברת האחסון שלה.

הפריצה חשפה את פרטי המשתמשים באפליקציה, כולל שמות, כתובות דואר אלקטרוני, מספרי טלפון ותמונות. בנוסף, המאגר שנפרץ כלל גם מידע רגיש, כמו סטטוס של נשאות ב-HIV והעדפות מיניות.

בעקבות הפריצה, הודיעה סייברסרב על סגירת האפליקציה באופן זמני, עד שתוכל להבטיח את ביטחונם של המשתמשים. מאחורי הפריצה עמדה קבוצת התקיפה Black Shadow המזוהה עם המשטר האיראני. כמו כן, הקבוצה אחראית גם על תקיפת חברת הביטוח שירביט.

סוויפ אפ פרק 4, סייבר בזמן מלחמה 228.11.23/מערכת וואלה!

"אפליקציית אטרף החדשה נבנתה עם אמצעי האבטחה החזקים והמתקדמים ביותר בשוק, כדי להבטיח שהמידע האישי שלך יישמר בטוח", נכתב באתר אטרף המחודש. "אנחנו נעזרים בחברות הטובות ביותר לאבטחה ובטיחות האפליקציה והמשתמשים שלנו, החל מתקשורת מוצפנת, התחברות מאובטחת ושמירה על פרוטוקולים מחמירים להגנה על נתונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully