וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמרה החגיגה: גיבוי היסטוריית הוואטסאפ יעלה לכם כסף

עודכן לאחרונה: 1.2.2024 / 11:18

משתמשי וואטסאפ באנדרואיד, שהתרגלו במשך חמש השנים האחרונות לגיבויים אוטומטיים בחינם בענן של גוגל, צפויים להיתקל בקרוב במכשול משמעותי שידרוש מהם לפתוח את הארנק. זה מה שכדאי שתדעו

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

חדשות לא משמחות למשתמשי וואטסאפ באנדרואיד: מעתה, גיבויים של היסטוריית ההתכתבויות בגוגל דרייב (Google Drive), שירות הענן של גוגל, יגרעו ממכסת האחסון שלכם. עד כה, נהנו משתמשי וואטסאפ באנדרואיד מהטבה נדירה: מאז 2018, גיבויי וואטסאפ לא נגרעו משטח האחסון בענן של גוגל, בניגוד לגיבויים ב-iOS שתופסים מקום ב-iCloud. אך כעת, החגיגה הסתיימה.

וכן, אם עדיין לא הבנתם, המשמעות היא שאם תרצו לשמור את הודעות וואטסאפ שלכם בענן, תצטרכו לשדרג לחבילת אחסון בתשלום חודשי לגוגל, או למחוק גיבויים ישנים כדי לחסוך מקום. מטא (פייסבוק) הודיעה בנובמבר 2023 על השינוי, ולפי דיווח באתר Android Police נראה שהוא מגיע בהדרגה למשתמשים ברחבי העולם.

חידושים בווטסאפ/non_ben_shushan/

רוצים לבדוק כמה נפח היסטוריית הוואטסאפ שלכם תופסת? כנסו לאפליקציה, לחצו על כפתור התפריט (שלוש נקודות), אחר כך על "הגדרות" ואז על "אחסון ונתונים". תחת "ניהול אחסון" תוכלו לראות השטח שתופסים השיחות והקבצים שלכם.

לפי עמוד התמיכה של וואטסאפ, השינוי ייכנס לתוקף במהלך המחצית הראשונה של 2024. בנוסף, בחברה מציינים כי בהגדרות הגיבויים של החשבון יוצג באנר 30 יום לפני שהשינוי ייכנס.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully