וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נוקיה תסיים את דרכה בעולם הסמארטפונים?

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 10:06

זמן להיפרד, שוב: HMD גלובל, יצרנית סמארטפוני נוקיה, הודיעה על סיום השימוש במותג - ויציאה לדרך עצמאית. עם זאת, יש סיכוי שהטלפונים הפשוטים עוד ישארו איתנו

נוקיה. ShutterStock
נוקיה/ShutterStock

זוכרים את הטלפון שלכם מסוף שנות ה-90 ותחילת ה-2000? סביר להניח שמדובר בנוקיה. גם אם לא שלכם, אז כנראה של חבר קרוב. כעת, ייתכן שהתקופה הזו מסתיימת. חברת HMD גלובל, היצרנית מאחורי הסמארטפונים של נוקיה, הודיעה שתתחיל למכור מכשירים משלה ללא המיתוג המסורתי.

ב-2016, חברת HMD גלובל מפינלנד רכשה את המותג נוקיה, שנוסדה על ידי בכיר בנוקיה לשעבר, ז'אן-פרנסואה באריל, ומאז כל הטלפונים של החברה יוצרו תחת המותג. החברה פרסמה הצצה לתוכניות העתידיות שלה, שכוללות השקה של סמארטפונים, טאבלטים, אוזניות ומחשבים תחת עם המיתוג HMD (קיצור של Human Mobile Devices). שמועות גורסות כי נראה את הסמארטפונים הראשונים כבר בתערוכת MWC בברצלונה בסוף פברואר.

חשוב לציין כי חברת נוקיה עצמה עדיין מובילה בתחום ציוד הרשתות ברחבי העולם ומחזיקה במעל 6,000 פטנטים בתחום הטכנולוגיה הסלולרית, כולל משפחות פטנטים חיוניות לרשתות דור 5 (5G).

נוקיה. ShutterStock
ימי הזוהר של החברה: טלפון ישן של נוקיה/ShutterStock

ההחלטה של HMD לוותר על המותג נוקיה עשויה להיות סימן לכך שהחברה מוותרת על ניסיון להחזיר את נוקיה להיות שחקן מוביל בשוק הסלולר, וייתכן שהחברה תתמקד יותר בתחום הטלפונים הפשוטים, שם נוקיה עדיין נהנית ממוניטין חזק.

בנוסף האתר הרשמי של נוקיה מובייל מפנה לאתר של HMD, שם היא מציגה הנחות משמעותיות על רוב הסמארטפונים והטאבלטים של נוקיה, ייתכן שעד גמר המלאי הקיים.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully