וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3,500 דולר על הרצפה: מישהו בדק עד כמה ה-Vision Pro של אפל עמיד, והתוצאה מפתיעה

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 14:02

המשקפיים החכמים של אפל הם המוצר הכי מסוקר בעולם הטכנולוגיה נכון לכתיבת שורות אלה. על אף המחיר האסטרונומי (כ-13 אלף שקלים), יש מי שהחליט להעביר אותם סדרת התעללות. צפו

מבחן נפילה ל-Vision Pro. AppleTrack, צילום מסך
מבחן נפילה ל-Vision Pro/צילום מסך, AppleTrack

משקפי המציאות המעורבת החדשים של אפל, Vision Pro, הושקו בסוף השבוע בארה"ב, וכבר זכו למבחני עמידות ראשונים. תוצאות הבדיקות הכואבות (מאוד!), שביצע ערוץ AppleTrack ביוטיוב, מפתיעות לטובה ומגלות שהמשקפיים עמידים יותר ממה שרבים חששו בהתחלה. ונזכיר למי ששכח: מדובר במוצר שעולה 3,500 דולר (כ-13 אלף שקלים).

בסרטון אפשר לראות כי בשימוש יומיומי, כמו נגיעה מקרית בקיר או בארון תוך כדי תנועה עם המשקפיים על הראש, הזכוכית הקדמית של ה-Vision Pro מקבלת שריטות אבל לא נשברת בצורה רצינית. עם זאת, נפילה מגובה הראש כנראה תשבור לחלוטין את הזכוכית הקדמית... אבל בצורה מדהימה המכשיר ממשיך לעבוד פחות או יותר.

כדי לדמות נזקים תאונתיים רגילים, כמו התנגשות לא מכוונת בחפצים בעת השימוש במצב מעבר בבית, סאם קול, מנהל ערוץ AppleTrack, היכה את ה-Vision Pro בקירות החדר שלו. המכשיר שרד בקלות את רמות הכוח הרגילות, ולמעשה סביר יותר שתפצעו ותספגו זעזוע מוח קל לפני שהזכוכית תשבר.

עם זאת, נראה שהרצועות הן נקודת תורפה מסוימת, שכן בעוד המצלמה, הזכוכית והעדשות שרדו, הרמקול הימני הפסיק לעבוד, לאחר שהחיבור בצד הרצועה התפרק מבפנים. חוץ מזה, המשקפיים שרדו והן התמודדו היטב עם כמה נפילות על שטיח.

בבדיקה הקיצונית ביותר, לאחר נפילה שמינית מגובה משמעותי, הזכוכית של ה-Vision Pro סוף סוף נסדקה והתנפצה. הפרט המדהים הוא שניתן להסיר את שכבת הזכוכית השבורה בקלות, והמשקפיים עצמם המשיכו לעבוד כרגיל. גם מסכי ה-EyeSight הפנימיים והחיצוניים (שמציגים את עיניי המשתמש) נדלקו ועבדו בצורה רגילה, למרות שחלק שלם מהזכוכית הקדמית כבר לא היה שם.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully