וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסה לביתה דרך החלון וחשפה את שדיה בפני כל השכונה - וזה לא הדבר הכי גרוע שקרה לה

11.2.2024 / 0:16

התקרית המצחיקה/מביכה הזו התרחשה בקיץ הקודם, אבל רק לאחרונה הסרטון דלף לרשת והפך להיות ויראלי אפילו בישראל (עם יותר מ-20 מיליון צפיות) כשהאישה שבו הפכה להיות כוכבת רשת בעל כורחה: "לא ידעתי אם לצחוק או לבכות"

נכנסה לבית מהחלון וחשפה את השדיים/: תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כשליסה רולנד הבינה שהיא נתקעה מחוץ לביתה הנעול בלי מפתח, היא הבינה שכניסה אליו תהיה אפשרית רק דרך החלון. זה קרה ביוני 2023, אבל היא לא האמינה ששבעה חודשים לאחר מכן, יותר מ- 20 מיליון איש יראו בגלל זה את השדיים שלה בגלל סרטון שהפך לויראלי אפילו בישראל, אחרי שהוא התפרסם בעמוד הפייסבוק "מאמאמצחיק".

בסרטון אפשר לראות כיצד ליסה, לא בחורה קטנה במיוחד, מנסה להיכנס לבית דרך החלון אך בזמן שכל גופה היה הפוך כלפי מטה, כוח הכבידה עשה את שלו, השמלה ירדה למטה וכל השדיים שלה נחשפו לעיני כל השכונה וגם לעיני אחותה למחצה ליסה פ., שפשוט התפוצצה מצחוק.

צפו

האירוע הזה תועד על ידי חברתה של האחות, ניקול, אבל איכשהוא התפוצץ ברשת רק עכשיו. "הרגשתי כאילו אני תלויה שם ממש הרבה זמן", שיתפה ליסה, "זה כנראה היה כמה שניות. הרגליים שלי היו ארוכות מדי, לא הצלחתי להכניס אותן. נפלתי על רצפה מכוסה בשתן. עברתי את השלב של הפאניקה". כן. אם זה לא היה מספיק מביך - היא גם השתינה על עצמה בזמן הזה ושתן נטף על גופה בזמן שהסרטון צולם.

עוד פדיחות שצולמו
משפיענית חשפה (בטעות?) את שדיה בשידור חי כשעשתה עמידת ידיים

האימא שמעדה על הדשא והפכה לכוכבת רשת כי ישבנה נחשף

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו בריאיון איתה אחרי שהפכה לכוכבת רשת בעל כורחה

למרות שהתקרית הזו התרחשה בקיץ הקודם ושליסה לא ידעה שהסרטון שלה פתאום מופיע בכל מקום, היא קיבלה טלפון שבישר לה שהיא הפכה להיות "כוכבת רשת" ושהסרטון שלה הפך להיות ויראלי בטירוף. "לא ידעתי אם לצחוק או לבכות", היא שיתפה.

אגב, מאז ליסה למדה את הלקח וכעת היא עונדת את המפתחות סביב צווארה, כדי שטראומה כזו לא תקרה לה שוב והיא לא תצטרך להיכנס לבית שלה דרך החלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully