וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: טכנולוגיית ה-eSIM תושק בישראל

פלאפון היא הראשונה מבין חברות הסלולר הגדולות בישראל המציעה ללקוחות קיימים וחדשים להצטרף לטכנולוגיה ההופכת את חווית השימוש לנוחה וקלה יותר

eSIM בפלאפון. יחצ,
eSIM בפלאפון/יחצ

חברת פלאפון מודיעה היום (ראשון) על השקת טכנולוגיית ה- eSIM. מדובר בבשורה של ממש ללקוחות הסלולר, שכן לצד הקידמה הטכנולוגית, מדובר במהלך שינגיש לציבור את אפשרות הבחירה בספק הסלולר ויהפוך את חווית השימוש לנוחה וקלה יותר. השימוש ב- eSIMיתאפשר ללא עלות במכשירים תומכי טכנולוגיית eSIM ביניהם דגמי האייפון (החל מאייפון 11), הגלקסי (החל מ-S20) וה-FLIP (החל מה-FLIP 3).

eSIM, קיצור של Embedded Sim, הוא הדור החדש של כרטיסי הסים. מדובר בטכנולוגיה חדשנית של צ'יפ חכם אוניברסלי מובנה במכשיר הנייד המאפשר להתחבר למפעיל הסלולרי ללא צורך בהכנסת כרטיס סים פיזי. השימוש בטכנולוגיה מאפשר הקטנה של המכשירים ואטימות טובה יותר שלהם מפני רטיבות ואבק. בין יתרונות השימוש בטכנולוגיית ה eSIM: נוחות וחסכון בזמן כיוון שהטכנולוגיה כבר מוטמעת במכשיר וניתן להתחבר וירטואלית מרחוק למפעיל הסלולרי, כמו גם הפעלה קלה ונוחה באמצעות סריקת קוד QR.

השימוש ב-eSIM של פלאפון, המתאפשר ללקוחות קיימים וחדשים, יעשה ישירות באמצעות סריקת QR באתר החברה ללא צורך להמתין לקבלת כרטיס סים פיזי, או להתקשר לשירות הלקוחות ולדבר עם נציגי החברה. ההצטרפות היא פשוטה ומהירה, כשכל לקוח יכול להיכנס לאתר פלאפון, לבדוק אם מכשירו תומך בטכנולוגיה ולהצטרף בקלות ללא עלות נוספת. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת גם להגדיר קווים נוספים על אותו מכשיר - דבר המיטיב בעיקר עם לקוחות עסקיים. לצד זאת תמשיך החברה לאפשר חיבור שעונים חכמים ל-eSIM.

אילן סיגל. רמי זרנגר,
אילן סיגל/רמי זרנגר

"פיתחנו עבור לקוחותינו את חווית ה- eSIM הטובה והמתקדמת ביותר", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "ל-35% מלקוחות הסלולר בישראל יש מכשיר התומך בטכנולוגיית ה-eSIM. בסקר שערכנו לאחרונה עולה כי המודעות ל-eSIM עומדת על 63% מהציבור וכי-55% יעדיפו לבחור בחברה המציעה טכנולוגיה זו". בהט הוסיף כי: "מניעי העדפה העיקריים של הלקוחות כפי שעלו מהסקר הם: נוחות (29%), קלות ופשטות (22%), חסכון בהמתנה לקבלת הכרטיס הפיסי (15%), התחברות מהירה (12%)".

בפלאפון עסקו בשנים האחרונות בפיתוח התשתית הטכנולוגית, חוויית המשתמש המיטבית והיבטי אבטחת המידע של הטכנולוגיה במכשירים הסלולריים. פלאפון הייתה הראשונה בישראל להשיק את ה-eSIM לשעונים החכמים ובשנה האחרונה השיקה החברה את שירות גלובל eSIM - חבילות eSIM לטסים לחו"ל במגוון חבילות הנתמכות בכ-170 מדינות ברחבי העולם. עוד השיקה החברה eSIM המאפשר לתיירים המגיעים לישראל לרכוש את השירות טרם הגעתם לישראל ולגלוש ברשת המקומית מבלי להכניס כרטיס סים פיזי. בכך מצטרפת פלאפון למפעילות סלולר מובילות ברחבי העולם שכבר השיקו את הטכנולוגיה על גבי הרשת שלהן ביניהן T-Mobile, AT&T ו-Vodafone.

פלאפון משיקה היום את הטכנולוגיה החדשה, עם הצעה למצטרפים למסלול דור חמש עם eSIM הטבה של עד 300 ₪ לרכישת חבילות חו"ל. את ההטבה ניתן לממש דרך אתר פלאפון, ללא צורך להתקשר לשירות הלקוחות.

גם חברת פרטנר ואחרות יצטרפו לשירות בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully