וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Wix משיקה אקסלרטור Wix Capital חדש שיתמוך בסטארטאפים ישראלים מבטיחים

האקסלרטור מיועד לסטארטאפים ישראלים בשלבי Pre-Seed ו-Seed המפתחים כלים לעסקים קטנים ובינוניים ולקוחותיהם בתחומים אסטרטגיים ל-Wix. הסטארטאפים שייבחרו יזכו לייעוץ, מנטורינג ולהשקעת הון מצד Wix

ליאור שמש. אלן צצקין,
ליאור שמש/אלן צצקין

תל-אביב, 12 בפברואר, 2024. חברת Wix.com, בעלת פלטפורמה מובילה לבניית אתרים ולניהול העסק אונליין, הודיעה היום על השקת אקסלרטור חדש לסטארטאפים ישראלים הנמצאים בשלבי Pre-Seed ו-Seed. התכנית תתמקד בסטארטאפים המציעים פתרונות ופיתוחים חדשניים עבור עסקים בינוניים וקטנים (SMB) ולקוחותיהם, וכן פתרונות חדשניים מבוססי AI ו LLM.

הסטארטאפים הנבחרים יזכו לייעוץ ומנטורינג של המומחים של Wix בפיתוח וניהל מוצר, פיתוח עסקי וניהול פיננסי. Wix תשתתף במימון ותשקיע הון בסטארטאפים שיצטרפו לתכנית ותעזור להם להוציא לפועל את התוכניות העסקיות שלהם. בנוסף, ייהנו היזמים ממשרדים מעוצבים ומאובזרים בקמפוס של Wix בתל-אביב.

סמנכ"ל הכספים של Wix, ליאור שמש: "באמצעות השקת תכנית האקסלרטור של Wix, אנו יוצרים הזדמנויות צמיחה חדשות עבור החברות המעורבות, עבור Wix ועבור המשתמשים שלנו. בשנים האחרונות, Wix הפכה מסטארטאפ קטן לעסק בשווי של מיליארדי דולרים. אנחנו לא שוכחים מאיפה התחלנו ומתרגשים לחלוק מהניסיון שלנו ולטפח את הדור הבא של מובילי הטכנולוגיה בישראל".

תכנית האקסלרטור של Wix מיועדת לסטארטאפים ישראליים המתמחים בחדשנות טכנולוגית המעשירה את חווית המשתמש עבור עסקים קטנים ובינוניים בתחומים מגוונים כמו אי-קומרס, מסעדות, מלונות ועוד וכן פתרונות חדשניים מבוססי AI ו LLM.

מידע על ההרשמה לתכנית ופרטים נוספים ניתן למצוא כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully