וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסייבר הישראלי רותח: החברות הישראליות Wiz ו- Coro כבשו את המקומות הראשונים בדירוג תוכנות האבטחה הטובות של G2

כמדי שנה, אתר ביקורות המוצרים והשירותים הגדול בעולם, מפרסם את סיכומי דירוג 2024, במגוון קטגוריות, כאשר בראש רשימת תחום "תוכנות האבטחה הטובות ביותר של 2024" מככבת Wiz הישראלית, לצד Coro הישראלית גם היא, שהגיעה למקום החמישי והמכובד

מייסדי קורו מימין- דרור ליבר, גיא מושקוביץ, פרופ' כרמל דומשלק ודורון מילכטייך. Br productions studio,
מייסדי קורו מימין- דרור ליבר, גיא מושקוביץ, פרופ' כרמל דומשלק ודורון מילכטייך/Br productions studio

אתר G2, הנחשב לאוטוריטה בתחום ביקורות המוצרים והשירותים, מפרסם את דירוג 2024 של מגוון קטגוריות, בהן 'תוכנת הAI הטובה ביותר', 'תוכנת המכירות הטובה ביותר' ועוד. בסה"כ מפרסם האתר את רשימת הגופים המובילים בכ-20 קטגוריות, במגוון מוצרים ושירותים לעסקים בכל הגדלים.

אלא שהמתרחש ברשימת "תוכנות האבטחה הטובות ביותר", יכול בהחלט להעיד על המגמה המוכרת בהייטק הישראלי, שהפכה את ישראל למעצמת סייבר של ממש.

מעיון ברשימה עולה כי המקום הראשון ניתן לחברת Wiz של אסף רפופורט, שעקף חברות כמו מייקרוסופט, IBM וגוגל, כאשר את החמישיה הראשונה סוגרת עוד חברת אבטחת סייבר ישראלית, Coro, שאף הוגדרה ע"י דלויט כאחת החברות הצומחות באמריקה.

ישראליות נוספות המככבות ברשימה כוללות את המוצרים של אורקה (מקום 7), SentinelOne Singularity (מקום 15) וFrontegg (מקום 24), כאשר בסה"כ ברשימה המונה 50 חברות, 8 מהן ישראליות.

על הזכיה מסר גיא מושקוביץ' מנכ"ל Coro: "מברכים על המיקום המכובד, המשקף את מה שהכי חשוב לצוות המעולה של Coro - לייצר פלטפורמה משנת משחק, שתגן על ארגונים, תקל דרמטית על חייהם, ותוביל לחסכון מהותי בזמן ומשאבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully