וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם HOT MOBILE מצטרפת לשירות ה-eSIM בישראל

אפשרות הרכישה תהיה זמינה באתר החברה כבר בימים הקרובים ותהיה זמינה למי שמחזיק במכשיר תומך

אילן ברוק. רמי זרנגר,
אילן ברוק/רמי זרנגר

חברת HOT mobile מודיעה היום (ב') כי בימים הקרובים תחל להציע חבילות תקשורת, בטכנולוגיית eSIM, אפשרות הרכישה תהיה זמינה באתר החברה כבר בימים הקרובים ותהיה זמינה למי שמחזיק במכשיר תומך.

טכנולוגיית ה-eSIM שתוצע ללקוחות, לה נערכו בחברה בחודשים האחרונים, תאפשר להתחבר באופן וירטואלי ולהיפרד מכרטיס הסים המסורתי ומהצורך של הלקוח לקבל מוצר פיזי, ובכך לשדרג את חווית השימוש עם התאמה פשוטה של צרכי המשתמש, ללא צורך בלקיחת כרטיס ובכך להנות מחבילות אטרקטיביות ללא מאמץ.

מבדיקות שערכה החברה עלה כי לכ-35% מסך כל מכשירי הסלולר בישראל תומכים בטכנולוגיית eSIM וכי קצב הגידול השנתי של מכשירים תומכים עומד על כ-25%. כזכור, HOT mobile משווקת שירות eSIM לחו"ל לכל החברות והשיקה בעבר שירות eSIM לשעונים חכמים שמאפשר לבעלי שעוני חכמים של אפל וסמסונג להנות מהטכנולוגיה המתקדמת.

מנכ"ל HOT mobile, אילן ברוק: "HOT mobile גאה להשיק את שירות ה-eSIM בישראל ולאפשר ללקוחותיה להנות ממחירים אטרקטיביים ומסטנדרט שרות מוביל. שילוב טכנולוגיית ה-eSIM הוא צעד גדול אליו נערכנו במשך זמן, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם הצרכים של הלקוחות שלנו משתנים, HOT Mobile תמשיך להיות מחויבת להתאים ולקדם פתרונות טכנולוגיים שיענו על צרכי הלקוחות. אנו השקענו עשרות מיליוני שקלים לטובת פרישת רשת דור 5 ברחבי הארץ במטרה לאפשר לכל לקוחותינו ליהנות מרשת הסלולר המתקדמת ביותר - וכעת ההצטרפות קלה מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully