וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קעקע על גופו כיתוב בערבית, אך לאחר מכן התברר לו מה באמת כתוב שם

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 8:49

בחור בשם ג'ורדן רצה לקעקע את הכיתוב "אין חרטות" בערבית. אלא שהסתבר לו בדיעבד מדוברי ערבית שהוא קעקע משהו אחרי לגמרי על הצלעות שלו. צפו בפדיחה

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

מתכננים לעשות קעקוע? כדאי שתבדקו טוב טוב מה אתם מקעקעים, שלא תעשו טעות שתתחרטו עליה. בחור אמריקאי בשם ג'ורדן ביקש לקעקע על גופו את הכיתוב "אין חרטות" בערבית. אלא שבאופן אירוני למדי, הוא בהחלט התחרט על כך לאחר שהבין שהכיתוב על גופו היה שגוי ומשמעותו היתה אחרת לגמרי.

לג'ורדן יש מעל חצי מילון עוקבים בטיקטוק והוא חשף בפניהם שהוא עשה את הקעקוע הזה באזור הצלעות ובית החזה שלו. אלא שבמקום לקעקע "אין חרטות" כפי שהוא רצה, הוא למעשה גילה שמה שקועקע עליו זה הכיתוב "סטפני" - שם שאין לו שום משמעות עבורו.

"הייתי במועדון והיו שם שלושה אנשים שדוברים ערבים והם אישרו לי שמדובר בקעקוע שגוי", הוא סיפר, "אחד מהם אמר לי שכתוב עלי בכלל 'סטפני' ולא "בלי חרטות". הוא אפילו כתב סטפני בגוגל בערבית כדי להוכיח לי שהוא צודק".

צפו בפדיחה

אז איך קרתה טעות כזו? מסתבר שזו בכלל לא היתה אשמת המקעקע. "זו היתה אשמתי", הודה ג'ורדן, "לא עשיתי את המחקר שלי כפי שמתבקש. כנראה שהייתי שיכור או מסטול כשעשיתי אותו. הקשתי בגוגל 'אין חרטות' ואז ביקשתי לקעקע את הכיתוב הראשון שראיתי".

עוד קעקועים מפדחים
כוכבת ריאליטי בטורקיה הפכה לבדיחת רשת בגלל קעקוע מביך במיוחד

לעיני בתה בת ה-14: אימא קיעקעה סרגל על היד כדי למדוד איברי מין של פרטנרים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ג'ורדן הודה שהוא לא טרח לבדוק מה באמת המשמעות של אותו כיתוב ראשון שהוא ראה והוא פשוט העתיק אותו וביקש מהמקעקע לעשות אותו. לשאלת הצופים הוא ענה שהוא לא מתחרט על הטעות, כיוון שהקעקוע כבר בן 14 שנה והוא למד לחיות איתו. הוא הודה שהוא לא מתלהב ממנו ולכן הוא רוצה להסירו אבל הוא עשה את הקעקוע כפזיזות "ותחת השפעה" כשהיה בן 20 ולכן העצה שלו היא לחכות עד גיל 25 לפני שעושים קעקוע.

העוקבים דוברי הערבית של ג'ורדן אישרו שאכן מדובר בטעות ולא רק שכתוב שם "סטפני", זה כתוב מהסוף להתחלה. חלקם לגלגו עליו, חלקם הביעו אמפטיה, אבל עכשיו ג'ורדן יצטרך להחליט אם הוא נשאר עם הטעות על גופו, מנסה למחוק את הקעקוע או מחפש איזו סטפני לבלות איתה את חייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully