וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחנך את המחנכים: טיקטוק מוציאים מדריך בטיחות למורים והורים

באירוע לאנשי חינוך הציגו טיקטוק ישראל מדריך חדש למחנכים והורים, שיספק להם מידע לגבי שימוש ובטיחות בפלטפורמה הפופולרית אצל תלמידיהם, וכיצד להשתמש בה בצורה בטוחה ויעילה

לירון ריפמן, ראש תחום מדיניות ציבורית וקשרי ממשל טיקטוק ישראל. ניב ליליאן,
לירון ריפמן, ראש תחום מדיניות ציבורית וקשרי ממשל טיקטוק ישראל/ניב ליליאן

הבוקר (שלישי) באירוע במרכז פרס לשלום וחדשנות ביפו, הציגה טיקטוק לקבוצה נבחרת של אנשי חינוך הן נתונים על פעילותה בישראל בזמן המלחמה, והן הציגה מדריך חדש שיופץ להורים ולמחנכים ומטרתו ליידע אותם לגבי אופני השימוש ותופעות שהם עלולים להתקל בהן ביחס לשימוש של בני נוער בטיקטוק, וכיצד להתמודד עם נושאים שונים ובעיקר - לשפר את בטיחות החוויה עבור ילדים ומתבגרים.

לירון ריפמן, ראש תחום מדיניות ציבורית וקשרי ממשל בטיקטוק ישראל, הציגה נתונים על פעילות החברה עם פרוץ אירועי ה-7 באוקטובר והתגאתה בעובדה שעד ערבו של אותו יום השבת השחורה, מרבית התכנים המזעזעים של חמאס, הוסרו מהפלטפורמה. עוד הציגה טרנדים שונים מהמלחמה, גם בתחום המורל וההומור (נחש אותי נחש) וגם תכני זיכרון שהועלו למען הנופלים. עוד ציינה ריפמן כי נעשו גם התאמות ספציפיות כדי להותיר באוויר תכנים של הקורבנות (בניגוד לסרטונים של התוקפים).

נטלי זיו, ראש מערך התקשורת והדוברות למדינות צומחות טיקטוק אירופה. ניב ליליאן,
נטלי זיו, ראש מערך התקשורת והדוברות למדינות צומחות טיקטוק אירופה/ניב ליליאן

נטלי זיו, ראש מערך התקשורת והדוברות למדינות צומחות בטיקטוק אירופה, ואת החשיבות של הבנת ההתנהגויות של בני נוער על מנת לספק להם סביבה בטוחבה. "אנחנו רוצים ליצור מצב שהם סומכים עלינו, יודעים לדבר איתנו ולחלוק איתנו המבוגרים. בשביל זה אנחנו צריכים ללמוד את השפה שבה הם מדברים, הפלטפורמות שבהן הם משתמשים ולא לזלזל בהם", ציינה זיו, ועוד הוסיפה כי לדעתה טיקטוק יכולה לסייע למבוגרים להתחבר לבני הנוער.

מדריך הבטיחות, שהופק בדמות חוברת בדפוס אך זמין כמובן גם דיגיטלית, סוקר תכנים כמו אמצעי הגנה, בטיחות ופרטיות המובנים באפליקציה, מידע נוסף, טיפים ודרכים להתמודדות עם סכנות כמו גילויי שנאה, בריונות רשת, פיתוי קטינים, מידע מוטעה, הונאות, דימוי גוף אצל מתבגרים ועוד, לצד עצות לשימוש נכון בטיקטוק גם בשימוש אישי וגם בשימוש בכיתה ככלי לימודי. עוד ציינו זיו וריפמן כי החברה גם השיקה מרכז מידע, הכולל מדריכים ומידע נוסף להורים ולמורים על טיקטוק וכלים נוספים להיכרות עם הפלטפורמה הפופולרית בקרב הצעירים.

את חוברת המידע המלאה עבור מחנכים והורים אפשר להוריד כאן

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully