וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה חודשים ללא תשלום: הסיוע של Fiverr לתעשייה בישראל

תאפשר שימוש בפלטפורמת הניהול Fiverr Enterprise למשך שלושה חודשים ללא תשלום. השימוש בפלטפורמה מיועד לחברות המתמודדות עם מחסור בכוח אדם בעת המלחמה ותאפשר להם למצוא, לשלב, לנהל ולהעביר תשלומים לפרילנסרים בצורה פשוטה וכך לגשר על הפערים בכוח האדם

Fiverr Enterprise. יחצ,
Fiverr Enterprise/יחצ

בעקבות אירועי 7 באוקטובר, חברות רבות במשק הישראלי הושפעו מגיוסי המילואים הנרחבים ומבעיית זמינות עובדים. Fiverr יזמה מהלך שיאפשר לחברות במשק הישראלי לגשר על הפערים בכוח האדם, להמשיך לשמור על אפקטיביות, לשגשג ולהצליח, גם בתקופה מאתגרת הזו: כל חברה ישראלית גדולה תוכל להשתמש בפלטפורמת Fiverr Enterprise למשך שלושה חודשים בחינם. השימוש יתאפשר ללא דמי מנוי או כל עלות אחרת, מלבד תשלום לפרילנסרים עצמם.
Fiverr Enterprise מאפשרת לחברות וארגונים לשלב במהירות ובקלות פרילנסרים מכל העולם במצבת כוח האדם, לנהל אותם ולהעביר תשלומים בצורה פשוטה, תוך שמירה על חוקי המיסוי והכללים הרגולטוריים והכל באמצעות ממשק אחד.

חברות המעוניינות להירשם לשירות יוכלו לעשות זאת על ידי מילוי טופס ויקבלו גישה מיידית לפלטפורמה. המערכת המשתמשת בכלי בינה מלאכותית תסייע בהגדרת דרישות התפקיד ומשם המומחים של Fiverr ידעו למצוא את המועמדים המנוסים המדויקים ביותר לתפקיד. כל שנשאר לבעלי העסקים הוא לבחור את הצוות ולהתחיל לעבוד.

לפרטים נוספים ולטופס ההרשמה לחצו כאן.

זוהי לא היוזמה היחידה של Fiverr לתמיכה בקהילת העסקים והפרילנסרים בישראל מאז תחילת המלחמה. בחודש נובמבר, הקימה Fiverr חנות המאגדת את כל הטאלנטים הישראלים שעובדים עמה. כל מי שנדרש בימים אלו לשירותים דיגיטליים, בין אם על בסיס פרויקטלי ובין אם העסקה של פרילנסרים לתקופות ארוכות יותר, יוכל למצוא בחנות את הפרילנסרים המתאימים בקלות, תוך כדי תמיכה בקהילת הפרילנס המקומית. כל ההכנסות מעמלות מכירת השירותים דרך החנות הישראלית, Fiverr תורמת ל 'המרכז לחיילים בודדים לזכרו של מייקל לוין' ול- 'עמותת עלם' - עמותה לנוער במצבי סיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully