וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזמים בצל המלחמה: המיזם החדש של פועלים טק לחיזוק החוסן של תעשיית הטק הישראלית והעומדים בראשה

אתגר ההסברה הלאומי, הקשיים בגיוס הכספים, והמחסור בכוח האדם בעקבות המלחמה מציבים את יזמי ההייטק הישראלים בפני מעמסה גדולה, אשר פוגעת באופן מידי בהתנהלות היומיומית של העסקים שלהם. במטרה לסייע להם, השיקה פועלים טק סדרת מפגשים מיוחדת המעניקה כלים לחיזוק החוסן

כנס חוסן נפשי פועלים טק. יחצ,
כנס חוסן נפשי פועלים טק/יחצ

הקשיים שמרעיפה מלחמת חרבות ברזל מבהירים פעם נוספת את החשיבות של ניהול משברים לצד המשכיות עסקית No matter what. במקרה של יזמים.יות ומנכ"לים.ות, השרויים גם בשגרה תחת מכבש לחצים, המצב מאתגר כפליים וסף הלחץ נוסק לגבהים חדשים.

בפועלים טק לא נשארו אדישים למצב והקימו "מרחב בטוח" למנכ"לים.ות במסגרתו הם יוכלו להיפגש, לחלוק חוויות ולשתף בקשיים שהם עוברים לנוכח תפקידם. במפגשים, אשר מתקיימים כסדנאות העשרה אינטימיות, מדברים האורחים/דוברים, בהובלת בכירים בתעשייה, על המצב המאתגר כיום בשוק, דרכים אפשריות להתמודדות עם האתגר הייחודי, כאשר יש ציפייה להמשך התנהלות סדירה ושגרתית. במפגש הראשון בסדרה, פגשו המשתתפים את אלעד רז, מנכ"ל חברת התוכנה, נקסט-סיליקון. בסדנת העשרה אינטימית, דיבר רז בגילוי לב על המצב המאתגר ושיתף בדרכים אפשריות להתמודדות עם האתגר הייחודי, ואיך זה פוגש אותו בניהול חברה גלובלית עם מאות עובדים. סדרת הסדנאות צפויה להמשיך ולפעול לאורך חודשי החורף ומיועדת ליזמי.ות חברות הטק הישראליות (החל מסטארטאפים ועד לחברות צמיחה).

סדרת הסדנאות החדשה עולה בקנה אחד עם החזון של פועלים טק, לקדם את ערך החוסן מתוך אמונה שיש לו השפעה ישירה על התמודדות יזמים במצבי משבר. בין הפעולות העיקריות שנוקט הבנק ניתן למנות סדנאות, הרצאות ומפגשי העשרה. כל אלו נולדו במטרה להעניק ערך מוסף לקהל הלקוחות שלה ולסייע להם לעבור את התקופה המאתגרת.

מיכל קיסוס הרצוג, מנכ"לית פועלים טק: "בתקופה קשה כמו זו כדי להתחזק צריך לפתוח. ללמוד. ללמד. לשתף. להתחבר. זה לרוב עומד בניגוד לאינטואיציה שאומרת לנו שצריך להסתגר ולהתבצר. זו המהות של המפגשים שביקשנו ליצור. אנו מקווים לראות בהם כמה שיותר חיבורים, כמה שיותר תובנות וכלים שיחזקו את כל אחד מהיזמיות והיזמים שכרגע מתמודדים עם הסערה המושלמת. אנחנו בטוחים שהם יידעו לנצל את ההזדמנויות הנוצרות במפגשים אלה, ויחזקו את רשת התמיכה שלהם בתקופה זו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully