וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאבי ראש ודימום: הלקוחות מחזירים את ה-Vision Pro לחנויות

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 21:21

ענן הקסמים מתפוגג? חלק מבעלי המשקפיים החכמים של אפל, שנמכרים ב-3,500 דולר, מחזירים אותם. בין התלונות: חוסר נוחות, בעיות ראייה, תחושת סחרחורת ואפילו דימום בע

ה-Vision Pro של אפל. GettyImages
ה-Vision Pro של אפל/GettyImages

חלפו שבועיים בלבד מהשקת ה-Vision Pro, משקפי המציאות המעורבת של אפל, שעולים לא פחות מ-3,500 דולר, והלקוחות הראשונים להחזיר אותם לחנויות - כך לפי דיווח באתר The Verge. הסיבה העיקרית: חוסר נוחות ואף סיכונים בריאותיים אפשריים.

תכנית ההחזרה הנוחה של אפל, המאפשרת החזרת מוצרים תוך 14 ימים מרגע הקנייה, מסתיימת בימים אלו עבור הרוכשים הראשונים של ה-Vision Pro, וגל ההחזרות מעורר דאגה. משתמשים רבים מתלוננים על כאבי ראש ובחילה בעת השימוש במשקפיים, המיוחסות למשקלן הרב ולעיצוב שמרכז את המשקל בחזית.

פרקר אורטולני, כתב באתר The Verge שהתנסה במשקפיים של אפל, אף אמר שהם גרמו לו לדימום בעין לאחר שכלי דם התפוצץ. "למרות שהשימוש היה קסום כפי שציפיתי, הם פשוט לא נוחים, הן בגלל המשקל והן עקב עיצוב הרצועות", אמר אורטולאני, שגם פרסם פוסט על החזרת המכשיר. משתמש אחר דיווח על חוויה דומה של אדמומיות בעיניים. חשוב לציין שמשתמשי מציאות מדומה מדווחים כבר שנים על יובש וצריבות בעיניים.

אבל לא רק החומרה מהווה בעיה. תלונות נוספות נגעו במחיר הגבוה של ה-Vision Pro (3,500 דולר) וכי המוצר אינו מציע מספיק תועלת פרודוקטיבית ביחס למחיר. משתמש אחד ציין כי השימוש גרם לו לסחרחורת, והמכשיר לא היה רלוונטי לעבודתו. מהנדס אחר כתב בפלטפורמת X כי "חוויית הקידוד לא שכנעה אותי" ובעיות מיקוד גרמו לו לכאבי ראש.

קשה לדעת כיצד תגובות אלו ישפיעו על עתיד המוצר. רבים מהמחזירים ציינו כי יחכו לדור הבא של Vision Pro. אחרים הדגישו כי הטכנולוגיה עצמה אינה הבעיה, אלא חוסר באפליקציות או נוחות מספקת. כמו כן, קשה לדעת עד כמה התופעה נפוצה. אמנם המשתמשים מביעים את דעתם ברשתות החברתיות, אך אין מידע על אחוז ההחזרות בפועל או על ציפיות אפל מהמוצר.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully