וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכשל במבחן: אפל מוותרת על אייפון מתקפל?

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 10:17

אפל ידועה בהתנהלותה הזהירה בכל הנוגע להשקת טכנולוגיות חדשות, ובזמן שהמתחרות ממשיכות להשיק סמארטפונים מתקפלים - היא עדיין לא שם, ונראה שבצדק. לפי דיווח חדש, מסכים מתקפלים שנמסרו לבדיקה, בין היתר מסמסונג, לא עמדו בבדיקות הפנימיות המחמירות של החברה

הדמיה: אייפון מתקפל. צילום מסך מתוך Weibo, אתר רשמי
הדמיה: אייפון מתקפל/אתר רשמי, צילום מסך מתוך Weibo

אפל הקפיאה את פיתוח האייפון המתקפל שלה לאחר שמסכים שסיפקו יצרניות לא עמדו בתקני הבדיקה המחמירים של החברה - כך לפי דיווח של בלוגר הטכנולוגיה הסיני Fixed Focus Digital. המקור מספר כי אפל בדקה מספר מכשירים מתקפלים של חברות אחרות כחלק מתהליך המחקר והפיתוח שלה, שנמשך ככל הנראה מאז 2016. אחד המכשירים שנבדקו, כך דווח, כלל מסך מתוצרת סמסונג. היצרנית היא ספקית חשובה של פאנלי תצוגה עבור מכשירי אפל, וידוע כי בעבר סיפקה לאפל דוגמאות של מסכים מתקפלים.

דיווח טען שסמסונג מנסה לשפר את היעילות התפעולית שלה לקראת השקת המוצרים המתקפלים הראשונים של אפל, תוך ניצול הניסיון שצברה בפיתוח מכשירים כאלה מאז 2019.

עם זאת, המקור טוען שהמסכים המתוקפלים החדשים של סמסונג "התפרק לאחר מספר ימים" תחת הבדיקות הפנימיות המחמירות של אפל, מה שגרם לחברה להקפיא את הפרויקט כולו לעתיד הנראה לעין, או לפחות עד לפיתוח מסך שיוכל לעמוד בתקנים הקשוחים שלה.

מוקדם יותר פורסמה כתבה ב-The Information טענה שאפל בונה באופן פעיל לפחות שני אבות טיפוס של אייפונים מתקפלים לאחר למעלה מחמש שנות מחקר ופיתוח. אבות הטיפוס מתקפלים בצורה אופקית כמו צדפה, אך אינם מופיעים בתוכנית המוצרים של אפל לשנת 2024 או 2025. הדוח ציין שהאייפונים המתקפלים עדיין עלולים להתבטל אם לא יעמדו בסטנדרטים של אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully