וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנה בן ה-19 של מנכ"לית יוטיוב לשעבר נמצא ללא רוח חיים

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 21:22

"משפחתנו שבורה": בנה הצעיר של סוזן ווצ'יסקי, המנכ"לית לשעבר של ענקית הווידאו יוטיוב, נמצא מת במעונות סטודנטים בברקלי. החשד: מת כתוצאה ממנת יתר של סמים

סוזן ווצ'יסקי. GettyImages
סוזן ווצ'יסקי/GettyImages

טרגדיה: מרקו טרופר, בנה בן ה-19 של מנכ"לית יוטיוב (YouTube) לשעבר, סוזן ווצ'יסקי, נמצא ללא רוח חיים במעונות הסטודנטים באוניברסיטת קליפורניה בברקלי - כך דיווחה המשטרה המקומית לכלי התקשורת.

הסיבה הרשמית למוות עדיין לא ידועה, אך המשטרה הדגישה כי כוחות ההצלה שהגיעו למקום לא מצאו סימני אלימות על גופו. סבתו של טרופר, אסתר ווצ'יצקי, סיפרה לכלי תקשורת מקומיים כי במשפחה חושדים כי הסיבה היא מנת יתר של סמים.

מרקו טרופר. Esther Wojcicki, פייסבוק, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מרקו טרופר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Esther Wojcicki, פייסבוק

"זה שובר לב. הוא לקח סם, ולא יודעים מה היה בו... דבר אחד אנחנו כן יודעים, זה היה סם," אמרה סבתו לעיתון SFGATE. היא תיארה את נכדה כ"אהוב" וכ"גאון מתמטיקה". בפוסט שפרסמה בפייסבוק ביום חמישי, כתבה כי "מרקו היה האדם הכי אדיב, אוהב, חכם, מצחיק ויפה שאפשר להעלות על הדעת. הוא רק התחיל את הסמסטר השני שלו בשנה א', הוא למד מתמטיקה ובאמת אהב את זה."

עוד כתבה סבתו בפוסט: "חייו של מרקו נקטעו בטרם עת. אנחנו שבורים לחלוטין, וחושבים על כל ההזדמנויות וחוויות החיים שהוא יחמיץ ואנחנו נחמיץ איתו. מרקו, כולנו אוהבים אותך ומתגעגעים אליך יותר ממה שתדע אי פעם".

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully