וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות הטכנולוגיה הישראליות מככבות "בין 100 התוכנות הטובות בעולם"

כך עפ"י מחקר שוק של G2 לשנת 2024. בין התוכנות המדורגות ברשימה: גלאסבוקס, גונג, מאנדיי, סיילספורס, אפספלייר, וויז, היי-בוב וכן Azure, AWS, Hub-Spot

ירון מורגנשטרן. אדם טוט,
ירון מורגנשטרן/אדם טוט

חברות הטכנולוגיה הישראליות מככבות ברשימת 100 מוצרי התוכנה הטובים בעולם במחקר של חברת G2 לשנת 2024 וכמובילות במספר קטגוריות לרבות ברשימת מוצרי התוכנה הטובים ביותר, דירוג המשווה מוצרים מכל קטגוריות התוכנה. G2 היא זירת מסחר לתוכנות הגדולה בעולם שבה מבקרים מידי שנה 90 מיליון רוכשי תוכנות, ביניהם כל החברות ברשימת 500 החברות הגדולות של פורצ'ן. פרסי התוכנות הטובות בעולם המוענקים מידי שנה מבוססים על חוות דעת אותנטיות של משתמשים אמיתיים.

החברה הישראלית שדורגה במקום הגבוה ביותר היא מאנדיי, שסוגרת את העשירייה הראשונה בדירוג. מאנדיי היא מערכת הפעלה לעבודה (Work OS), באמצעותה ארגונים בכל סדר גודל יכולים ליצור את הכלים והתהליכים הדרושים להם לניהול כל היבט בעבודתם. הפלטפורמה של מאנדיי מאפשרת דרך יעילה ואינטואיטיבית לניהול צוותים, פרויקטים, תהליכים עסקיים ואופרציות מורכבות והיא משמשת כיום מעל ל-225,000 לקוחות ביותר מ-200 תעשיות עסקיות במעל ל-200 מדינות וטריטוריות. בין היתרונות והתכונות שציינו למעלה מ- 10,000 גולשים שדרגו את מאנדיי בסקר G2: עבודת צוות, קלות השימוש, ניהול פרוייקטים, תועלת ארגונית וקסטומיזציה.

גם חברת התוכנה גלאסבוקס (Glassbox) ספקית מובילה של פתרונות לניתוח נתוני גלישה בערוצים דיגיטליים (אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל) נבחרה כאחת מ-100 מוצרי התוכנה הטובים בעולם במחקר. ההכרה מ-G2 מאירה את מעמדה של גלאסבוקס כפורצת דרך בתעשיה המעצבת את עולם החוויות הדיגיטליות של הלקוחות. בשנת 2023 החברה הרחיבה את השקעותיה בתחום ה-AI והטמיעה את הטכנולוגיה כאמצעי להפיק תובנות דיגיטליות ולהציגן בפני מגוון רחב יותר של משתמשים עסקיים, באופן מהיר וידידותי. גלאסבוקס היא חלוצה בתחום חוויית המשתמש האוטונומית, שמטרתה לספק אפליקציות דיגיטליות המבצעות אופטימיזציה עצמית של החוויות. פתרונות החברה הפכו לאבן יסוד של עסקים החותרים לשכלל את האסטרטגיות הדיגיטליות שלהם ולזכות ביתרון תחרותי בשווקים המתפתחים ללא הרף.

חוות דעת של מאות משתמשים הכתירו את גלאסבוקס בצמרת הדירוגים בתחומים: קלות שימוש, התקנה קלה, תוצאות השימוש והסבירות שימליצו על המוצר למשתמשים אחרים. סקר G2 הכיר בגלאסבוקס כמובילה במספר קטגוריות של פרסי התוכנה הטובה ביותר, בכלל זה, שביעות הרצון מהמוצרים, התוכנות הטובות ביותר לארגונים, התוכנות הטובות ביותר בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי, התוכנות הטובות ביותר לפיתוח, התוכנות הטובות ביותר בתחום שירות הלקוחות, חברות התוכנה הטובות ביותר בבריטניה וחברות התוכנה הטובות ביותר באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). גלאסבוקס גלאסבוקס זכתה בציון כולל של 4.9 (מתוך 5) על פי G2 והוכתרה במספר קטגוריות כתוכנה הטובה ביותר והקלה ביותר לשימוש בתחומים: אנליטיקה דיגיטלית, מפות חום, אנליטיקה של אפליקציות סלולר, אופטימיזציה של אפליקציות סלולר, מיפוי מסע הלקוח, ניטור החוויה הדיגיטלית, אנליטיקה של מסחר אלקטרוני, ניהול משוב ואנליטיקה של מוצר.

ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס: "אנו גאים מאוד להוביל את רשימת החברות בתחום ניתוח נתוני גלישה בערוצים דיגיטליים ולזכות להכרה של הלקוחות אודות הערך שהפלטפורמה מספקת להם. הכרה בקנה מידה כזה מעידה על המסירות שלנו לפיתוח טכנולוגיה מובילה על ידי צוות בעל יכולות יוצאות דופן כמו גם על המחויבות שלנו לספק פתרונות חדשניים וחוויות מצוינות שהלקוחות מצפים לקבל מאיתנו".

שרה רוסיו, סמנכ"לית מוצר, G2: "רוכשים של תוכנות עסקיות, בדומה לצרכנים פרטיים, מתחילים את מסע הרכישה שלהם במחקר. כחנות התוכנות הגדולה בעולם, G2 מושכת מידי שנה 90 מיליון מבקרים באתר שלה, המגיעים מחברות מכל גודל וסוג - ומספר גדול יותר של מבקרים מכל חנות אחרת של מוצרים עסקיים. על בסיס חוות הדעת האותנטיות שלהם אנו גאים להכריז על הזוכים בדירוג התוכנות הטובות ביותר לשנת 2024. אנו מברכים פחות מ-1% של יצרני התוכנה שדורגו באחת מ-30 הקטגוריות השנה וזכו להכרה על בסיס הנתונים החשובים ביותר: הקולות האותנטיים של הלקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully