וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אפל מאיצה את הפיתוח של טבעת חכמה

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 10:05

דיווח חדש מדרום קוריאה מעלה כי אפל מפתחת טבעת חכמה לניטור פרמטרים בריאותיים. הסיבה: כניסתה הצפויה של סמסונג לשוק בהמשך השנה

אפל. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אפל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

על פי דיווח באתר הדרום-קוריאני The Elec, אפל מאיצה את פיתוחה של טבעת חכמה, שתעקוב אחר מדדי הבריאות של המשתמשים. הרעיון של טבעת לבישה אינו חדש לאפל, כפי שמצביעים על כך מספר פטנטים שהוגשו בעבר, אך על פי הדיווח, הרצון לזרז את הפיתוח נובע מכניסתה הצפויה של סמסונג לשוק זה עם טבעת משלה בהמשך שנה.

לפי הדיווח, באפל עוקבים מקרוב אחר השוק ופועלים מתוך מחשבה שטבעת חכמה יכולה להוות אלטרנטיבה פופולרית ופחות "מסורבלת" לשעון חכם. היתרונות של טבעת כוללים ענידה נוחה יותר למשך זמן רב, ואפילו ענידה נוחה לשינה.

השמועות מגיעות על רקע הכרזתה של סמסונג על קיומי של ה-Galaxy Ring באירוע ההשקה "Galaxy Unpacked 2024" בחודש שעבר. הערכות הן שהמוצר צפוי להיכנס לייצור המוני במחצית השנייה של השנה, ויוצג באופן באופן מלא בחודש אוגוסט.

Galaxy Ring. סמסונג, צילום מסך, אתר רשמי
ה-Galaxy Ring של סמסונג/אתר רשמי, סמסונג, צילום מסך

כיום, שוק הטבעות החכמות מובל על ידי Oura Ring, המיוצר על ידי חברת Oura Health הטכנולוגית הפינית. הטבעת אוספת נתונים על פעילות, דופק, קצב נשימה ושינה ומעבירה אותם באמצעות בלוטות' לאפליקציה. הדור השלישי של הטבעת יכול גם למדוד טמפרטורת גוף ומחזור חודשי, והסוללה שלה מחזיקה כשבוע בטעינה אחת.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully