וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורא לחזרת ההפגנות? זו הסיבה שאלי פיניש צועק "בושה, בושה, בושה"

דינמיקה יצאה בקמפיין חדש תחת המסר dynamica iPhone Sale בכיכובו של הפרזנטור האהוב אלי פיניש, המגלם את הדמות החדשה "צורי", הישראלי שיודע הכול, מתחכם אבל לא חכם

אלי פיניש. יחצ,
אלי פיניש/יחצ

דינמיקה יצאה בקמפיין חדש תחת המסר dynamica iPhone Sale בכיכובו של הפרזנטור האהוב אלי פיניש, המגלם את הדמות החדשה "צורי", הישראלי שיודע הכול, מתחכם אבל לא חכם. במסגרת הקמפיין מביא הפעם "צורי" את הפילוסופיה והתסכול שלו על השימוש המתמיד בלועזית בחיי היום-יום, כאשר הוא לא מצליח להבין למה צריך "להתחנף" לאנגלים כל הזמן בביטויים בלועזית, שהרי "הם מזמן לא איתנו" ואפילו מנסה בעקבות התסכול שלו, בקריצה להחזיר את המחאה לרחובות. כל זאת, תחת המסר "בושה בושה בושה".

האם צורי יצליח?

אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה יבואנית אפל: דינמיקה מביאה בשורה של ממש וחותכת את מחירי האייפונים ולמעשה מנגישה אף יותר את מחירי הדגמים הנחשקים ללקוחות. כך, למשל, מחירו של אייפון 15 בנפח 128 ג"ב היה במועד ההשקה 4,049 שקל וכעת יוצע ברשת דינמיקה ב- 3,679 שקל. מחירו של אייפון 15 פלוס בנפח 128 ג"ב במעמד ההשקה עמד על 4,749 שקל ובדינמיקה 4,249 שקל. כך גם בדגמי אייפון נוספים: מחירו של אייפון 14 128 ג"ב יוצע החל מהיום ב- 2,999 שקל. מחירו של אייפון 13 128 ג"ב יעמוד החל מהיום על 2,599 שקל. מדובר במחירים חסרי תקדים המציעים מכשירי אייפון במתחת ל-3000 שקלים".

רשת דינמיקה, היבואנית הרשמית והמובילה במכירות אפל בישראל, מציעה את מגוון דגמי האייפון האהובים והנחשקים במחירים מוזלים ב- 50 סניפים בפריסה ארצית, 6 באילת ובאתר האונליין במשלוח מהיר מהיום להיום. בנוסף מציעה דינמיקה אפשרות לטרייד אין של עד 3,500 שקלים בהחזרת מכשיר ישן.

כמו כן, הרשת מציעה את שירות התיקונים dynamica care + הייחודי שכולל תיקון נזק, תיקון שבר מסך והטבה של תיקון עד בית הלקוח ללא תוספת עלות במבצע השקה לרוכשים הראשונים שיצטרפו לשירות.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי פיניש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully