וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואטסאפ משדרגת את האפליקציה עם אפשרויות עיצוב טקסט חדשות

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 10:33

אפליקציית המסרים שחררה היום עדכון משמעותי, הכולל מגוון אפשרויות עיצוב חדשות שיעזרו לכם להבליט ולהדגיש את הטקסט בצורה טובה יותר. הנה הפירוט המלא

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל מטא (פייסבוק), הודיע הלילה (חמישי) על הוספת ארבע אפשרויות עיצוב טקסט חדשות לוואטסאפ. מעתה תוכלו להשתמש ברשימות מסודרות (מספרים ונקודות), בציטוטים מעוצבים ובקוד מסודר כדי להבליט ולארגן את ההודעות שלכם, ולהפוך גם טקסטים ארוכים לקריאים וברורים יותר.

אפשרויות העיצוב החדשות היו בשלבי פיתוח זמן רב, אך כעת הן זמינות לכל המשתמשים ב-iOS, אנדרואיד, PC ו-Mac. העיצובים החדשים מצטרפים לאפשרויות העיצוב הקיימות של הדגשה, כתב נטוי, קו מחיקה וטקסט אחיד ברוחב, שהיו זמינות כבר קודם לכן לכל המשתמשים.

עיצובים חדשים לטקסט בוואטסאפ. וואטסאפ, אתר רשמי
עיצובים חדשים לטקסט בוואטסאפ/אתר רשמי, וואטסאפ

כך זה עובד:

  • רשימות מודגשות/מובלטות (Bulleted Lists) - יסייעו לציין שלבים בתהליך, רישום שלבים במתכונים או הצבעה על נקודות עיקריות בהודעה ספציפית (השתמשו בסמל -, ואחריו רווח אחד)
  • רשימות ממוספרות (Numbered Lists) - יסייעו לציין סדר מסוים של דברים כמו הוראות או תקציר של אירועים (השתמשו בספרות 1, 2 ואילך ואחריהן נקודה ורווח אחד)
  • הבלטת ציטוטים (Block Quote) - על מנת להדגיש אותם (השתמשו בסמל > ואחריו רווח אחד)
  • קוד מוטבע - יסייע להבחין במידע ספציפי בתוך משפט (השתמשו בסמל ' משני צידי הטקסט)
sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"אנו שמחים להציע למשתמשים שלנו דרכים נוספות להתבטא ולהציג את הטקסט שלהם בצורה ברורה ומסודרת", נמסר מטעם וואטסאפ. "תכונות העיצוב החדשות הללו יעזרו לכם לכתוב רשימות קניות, להדגיש ציטוטים חשובים, לשתף קודי תכנות ועוד".

כזכור, בחודש שעבר השיקה וואטסאפ את פיצ'ר ה-"ערוצים" לכלל המשתמשים. פיצ'ר זה מאפשר לבעלי עסקים, ארגונים וגורמים ציבוריים לשדר הודעות חד-כיווניות לקהל עוקבים. ה"ערוצים" מופיעים תחת הלשונית 'עדכונים', שבה ניתן לראות את הסטטוס והתכנים של הערוצים שאחריהם בחרתם לעקוב - בנפרד מהצ'אטים שלכם עם בני משפחה, חברים וקהילות.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully