וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iStore משיקה פלטפורמה חדשה לאבחון מוצרי אפל מרחוק

עודכן לאחרונה: 22.2.2024 / 12:43

באמצעות פלטפורמת האבחון הרשמית של אפל, הרשת תאבחן את המכשיר ותספק חוות דעת לגבי מצבו הטכני (במכשירים נתמכים). לאחר בדיקת המכשיר, תוכלו לשלוח את המכשיר, לשירותי מעבדה מבלי לצאת מהבית. בנוסף יתאפשר לקבל הצעת מחיר לטרייד-אין מבלי להגיע לסניף

iStore. אייסטור, אתר רשמי
סניף של רשת iStore ברוטשילד, תל אביב/אתר רשמי, אייסטור

רשת iStore, מעבדת שירות ומשווקת רשמית של מוצרי אפל בישראל, משיקה פלטפורמה חדשה בשם iStoreCare, המאפשרת ללקוחות לאבחן את מוצר אפל שברשותם, ללא עלות, ולקבל עבורו את שירותי המעבדה הרשמיים מטעם אפל, מבלי לצאת מהבית או המשרד.

איך זה עובד? באמצעות פלטפורמת האבחון הרשמית של אפל, הרשת תאבחן את המכשיר ותספק חוות דעת לגבי מצבו הטכני (במכשירים נתמכים). לאחר בדיקת המכשיר, תוכלו לשלוח את המכשיר, לשירותי מעבדה מבלי לצאת מהבית. בנוסף יתאפשר לקבל הצעת מחיר לטרייד-אין מבלי להגיע לסניף. "בפלטפורמת iStoreCare, תוכלו לקבל מידע מקיף לפני שתמסרו את המכשיר למעבדה," מסבירים ברשת. "תוכלו לראות את המצב הטכני שלו, תקופת האחריות, האם ניתן להרחיב אותה, זמינות מלאי החלקים הנפוצים, מחיר החלק וזמני התיקון".

החלטתם לשדרג? הרשת תאפשר ללקוחות לקבל הצעת טרייד-אין משתלמת במיוחד, ועם ההחזר ניתן יהיה לרכוש מוצר חדש, מבלי לצאת מהבית. "אנו שמחים ונרגשים להשיק את פלטפורמת השירות של iStoreCare בישראל", אומר חיים זגורי, מנכ"ל רשת iStore.

"בפלטפורמה הושקעה מחשבה רבה והיא פותחה עם אינטגרציה מלאה למערכות השירות של אפל, לראשונה בישראל. המערכת מנגישה את השירות באחריות ומחוץ לאחריות, לכל משתמשי אפל בישראל, גם את מוצר אפל שברשותכם לא נרכש ב-iStore".

הפלטפורמה תאפשר לראשונה לכל משתמש לבצע אבחון ראשוני למכשיר, ולקבל המלצות לטיפול במוצר, במידה ולא נמצאה תקלה ובכך לחסוך למשתמשים זמן יקר. האבחון נעשה ללא עלות. באמצעות המערכת גם ניתן יהיה לרכוש אחריות מורחבת למכשיר מבית iStoreCare, אשר תעניק תקופת אחריות נוספת.

ללקוחות הרוצים לשדרג את מוצר אפל שברשותם, יוכלו לראשונה בישראל, לקבל הצעת מחיר לשדרוג בעסקת -Trade חן, מבלי להגיע לסניפי הרשת. "לקוח שיבחר לשדרג, יוכל לתאם שליח שיאסוף ממנו את מוצר אפל שברשותו, ואנו נעניק לו זיכוי על המוצר, לאחר קבלתו אלינו", מסבירים ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully