וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפחית תאונות ותביעות? הטכנולוגיה החדשה של חברת האוטובוסים

חברת התחבורה הציבורית הענקית שתפחית תאונות ותביעות בזכות הסטרטאפ הישראלי: 'מטרופולין' חתמה על הסכם להטמעת טכנולוגיות 'OpenEyes'

מטרופולין. טלי דדון,
מטרופולין/טלי דדון

חברת התחבורה הציבורית מטרופולין מקבוצת ג'נריישן קפיטל והסטארט-אפ הישראלי OpenEyes מרחיבות את שיתוף הפעולה האסטרטגי לאחר שהשתיים עובדות באופן צמוד בשנתיים האחרונות.
השבוע, הודיעו החברות על חתימת עסקה בין השתיים, הגדולה בענף ומהגדולות בישראל, לפיה OpenEyes תעמיק את פריסת הטכנולוגיה על פני הצי הגדל של מטרופולין. OpenEyes פיתחה פתרון טכנולוגי הנשען על ראייה ממחושבת, סנסורים מעולמות ה Telematics ו-AI המאפשרים לחברה למנוע את תאונת הדרכים הבאה.

מדובר במערכת טכנולוגית פורצת דרך אשר באמצעות וידאו-אנליטיקה ובינה מלכותית מצליחה ללמוד ולנתח את הסיכון לתאונת דרכים בזמן אמת, ומאפשרת לנהג להתנהל נכון יותר במצבי סיכון שונים. ניתוח הדאטה הרלוונטי מסייע אף הוא למנהלי ציים לנהל ולשפר את מערך הבטיחות בחברה ואת הסיכונים השונים.

מייסדי OpenEyes. תמר אלמוג,
מייסדי OpenEyes/תמר אלמוג

יאיר קציר, מנכ"ל מטרופולין: "הבטיחות אצלנו היא ערך עליון וחשוב, והחדשנות של OpenEyes מאפשרת לנו לממשו. כחברה המבצעת מילוני נסיעות בכל שנה, ומסיעה עשרות מיליוני נוסעים, הדבר המתבקש הוא לוודא שחייהם, כמו גם חיי הנהגים והנהגות שלנו, זוכים להגנה ולבקרה הטובה ביותר. שיתוף הפעולה עם OpenEyes מסייע בטיפול וניהול של תאונות וזו אחת הסיבות המרכזיות להעמקת שיתוף הפעולה בין הצדדים. חברת מטרופולין זכתה בשנה האחרונה בשני מכרזי ענק להפעלת התחבורה הציבורית באשכול אונו-אלעד ובאשכול השרון, בו זכתה מחדש, ועם זכייתם הגדילה החברה את צי הרכבים שברשותה והיא צפויה להחזיק בשנת 2024 בכ-1,900 כלי רכב".

יואב אורון, מנכ"ל OpenEyes מסר שהטמעת מערכות אלו מתווספת לאלפי מערכות החברה שמוטמעות בעשרות ציי משאיות ואוטובוסים בישראל וארצות הברית." עד כה גייסה החברה 23 מיליון דולר בהובלת הקרנות אינסייט, פיטנגו ומור. עוד מסר אורון, כי "OpenEyes פועלת כספק טכנולוגי כמו גם כסוכנות ביטוח חדשנית המתמקדת בניהול תביעות מול ציי אוטובוסים ומשאיות גדולים בארץ ובעולם." ד"ר עמרי סנדיק, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומייסד שותף הוסיף "מסתמן ששנת 2024 תהיה אחת מהשנים הקטלניות בכבישי ישראל מזה 10 שנים, עובדה שמחייבת ציים גדולים להמשיך להשקיע בבטיחות הצי שלהם ולהטמיע פתרונות חדשים וחדשניים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully