וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידוך מסוג אחר: זה האתר שימצא לכם דירות לפני יציאתן לשוק?

הכירו את LooKey - אתר ישראלי חדש ישדך בין שוכרים לבעלי דירות באופן דיסקרטי לפני יציאת הדירות לשוק, באמצעות כלי בינה מלאכותית. השוכרים נשארים פאסיביים ומקבלים ב'פוש' דירות מותאמות אישית שלא פורסמו במקומות אחרים ומאידך בעלי הדירות בוחרים בעצמם למי להציג

אפליקציית לוקי. יחצ,
אפליקציית לוקי/יחצ

הכירו את לוקי (LooKey), אתר ישראלי חדש המבוסס אלגוריתמיקה מתקדמת וכלי בינה מלאכותית, שעוזר לבעלי דירות ושוכרים למצוא את ההתאמה המושלמת בניהם במינימום זמן ומאמץ.

לוקי מאפשר התאמה טכנולוגית בין בעלי דירות ושוכרים בשיטה חדשה שטרם קיימת בישראל.
כמו באפליקציית ההכרויות באמבל, שבה ההתאמות מוצגות קודם לנשים והן אלה שצריכות לייצר את הפנייה הראשונה. בלוקי ההתאמות מוצגות קודם כל לבעלי הדירות והם מחליטים האם לפרסם את המודעה שלהם ולמי. בעלי הדירות אינם מפרסמים את הדירות שלהם בפומבי לעיני כל, אלא מעלים את פרטי הדירה למערכת ומשגרים ביזמתם פניה לשוכרים פוטנציאליים מתאימים שאיתרה המערכת.

רק לאחר שבעלי הדירות שלחו את המודעה, ההתאמה נחשפת בפני אותם שוכרים פוטנציאלים והם מוזמנים ליצור קשר עם בעלי הדירות דרך הוואטסאפ.

מירן בן דוד. רונה בירנפלד,
מירן בן דוד, מנכ"לית ומייסדת החברה/רונה בירנפלד

בשונה מכל אתר או אפליקציה אחרים, בלוקי מספרים כי המחפשים לא צריכים להיות אקטיביים בתהליך איתור הדירה הבאה שלהם ובהתאם הם נחשפים רק למודעות אמיתיות, מתאימות ורלוונטיות. המחפשים יוצרים פרופיל חיפוש באתר והדירות הרלוונטיות מגיעות אליהם בפוש לנייד בכל פעם שבעל דירה משגר אליהם את המודעה.

את האתר ייסדה מירן בן-דוד, לאחר שחזרה מכמה שנות מגורים בגרמניה ועברה תהליך חיפוש דירה ארוך וסיזיפי בישראל. המצב שבו השוכרים הם האקטיביים והמשכירים הם הפאסיביים היה נראה לה אבסורדי והיא החליטה לפתח מוצר שיעזור לשני הצדדים למצוא התאמה מושלמת במינימום זמן ומאמץ.

הסקיצות הראשונות של לוקי פותחו לפני מספר שנים ובשנת 2023 פרופדו (Propdo), חברת ההתחדשות העירונית המתמחה בטכנולוגיות נדל"ן ונסחרת בבורסה בתל-אביב נכנסה שותפה במיזם, אחרי שהבינה את הבשורה והחזון.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
פלג דודוביץ. מקסים דינשטיין,
פלג דודוביץ/מקסים דינשטיין

"לוקי פותר באחת כאב של בעלי דירות ושוכרים רבים" אומרת מירן בן דוד, מנכ"לית ומייסדת החברה "מצד אחד בעלי הדירות מקבלים את כל המידע שהם צריכים על השוק עוד לפני פרסום המודעה, הם לא חשופים לפניות לא רלוונטיות ואינם "שורפים" את הדירה שלהם על המדף ומאידך השוכרים נשארים פאסיביים ומקבלים בפוש דירות שטרם פורסמו במקום אחר ורק דירות רלוונטיות, מדורגות בהתאם לאחוז ההתאמה".

פלג דודוביץ', מנכ"ל ומייסד פרופדו, הוסיף: "פרופדו היא חלוצה בתחום החדשנות הטכנולוגית בתחום הנדל"ן ורואה ב'לוקי' מוצר מבטיח וצוות מנצח שפותר בעיות אקוטיות בשוק השכירות הישראלי המאתגר. האתר הושק לאחרונה כפיילוט ותוך פרק זמן קצר כבר נוצרו אלפי התאמות בין בעלי דירות לשוכרים פוטנציאלים. מדובר במוצר חדשני שעונה על צורך אמיתי, שאני משוכנע שהולך לשנות את שוק השכירות בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • דירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully