וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קרוב לאמיתי: קמפיין ה-AI החדש של סמסונג

העתיד של בינה מלאכותית כבר כאן: סמסונג יוצאת בקמפיין חדש החושף את יכולות ה- AI של מכשיר Galaxy S24

הכוכבים של סמסונג. יחצ,
הכוכבים של סמסונג/יחצ

לאחר השקה מוצלחת בישראל של מכשיר הדגל Galaxy S24 יוצאת ענקית הטכנולוגיה בקמפיין רשת חדש עם כוכבי הנבחרת: רותם סלע, נועה קירל, אסי עזר, בר זומר וליאור רז.

בסרטון המדגים את יכולת Circle to Search במכשיר גלקסי AI החדש, כל אחד מחברי הנבחרת מצטלם בתורו , מקיף פריטים על המכשיר באמצעות העט ומיד לאחר מכן מופיע לו בדיוק אותו הפריט שחיפש הישר לתוך החדר כהדגמה ליכולת חיפוש במכשיר.

Galaxy S24 משלב בינה מלאכותית מתקדמת בכל היבט, מהחיפוש ועד הצילום, ומעניק למשתמשים חוויה ייחודית וחכמה יותר. לפי שלל דיווחים של רשתות הסלולר הרשמיות בישראל השקת Galaxy S24 היא המוצלחת ביותר ב-7 השנים האחרונות! עם זינוק של 53% בהיקף המכירות בהשוואה להשקת ה-S23, שנחשבה למוצלחת ביותר עד כה.

לאחרונה חשפה סמסונג את הכוכבים שילוו את השקת המכשיר בשנה הקרובה. סמסונג תלווה את הכוכבים בשלל הפעילויות התקשורתיות שלהם בשנה זו. כך למשל, באשר לנועה קירל, סמסונג מתכוונת ללוות אותה במסעה המעניין לכיבוש במת המדיסון סקוואר גארדן בניו יורק. מגישת הטלוויזיה רותם סלע, תשתף את סמסונג במגוון שיתופי הפעולה השונים שלה ובתרומת הרבה לקהילה, בין היתר בתחום ההעצמה הנשית. את אסי עזר, סמסונג תלווה תעקוב אחרי פעילויותיו מאחורי הקלעים של הפרויקטים שהוא מוביל וגם את המסע האישי שלו ושל בעלו אלברט, אל הילד השני במשפחתו.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully