וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Dell Technologies מציגה בתערוכת MWC פורטפוליו מחשבים ושירותים מבוססי AI

המוצרים מתאימים לארגונים וצרכנים פרטיים. ביניהם: Latitude Detachable, תחנות עבודה Precision, אוזניות חכמות ויכולות תיקון עצמיות

AI dell. יחצ,
Dell ממשיכה לצבור תאוצה עם הבינה המלאכותית/יחצ

Dell Technologies מציגה בכנס MWC ברצלונה את פורטפוליו המוצרים מבוססי AI עבור ארגונים וצרכנים פרטיים. בין המוצרים מחשבים ניידים, תחנות עבודה וציוד היקפי.

על פי התחזיות של IDC, כמות המחשבים מבוססי AI צפויה לגדול מ-50 מיליון יחידות בשנת 2024 ליותר מ-167 מיליון בשנת 2027 והם יהוו כ-60% מכלל משלוחי המחשבים האישיים ברחבי העולם.עם פורטפוליו מבוסס ה-AI החדש, משתמשים יוכלו ליצור במחשבי DELL תמונות המיוצרות על יד בינה מלאכותית פי 5 יותר מהר בעזרת ה- Stable Diffusion - מודל טקסט לתמונה.

גם תהליך העבודה בסביבת עבודה היברידית הופך לבטוח יותר. שיתוף הפעולה של Dell עם CrowdStrike ו-Intel מאפשר הורדת פונקציות אבטחה באמצעות ה-NPU. מה שמספק זיהוי איומים מקיף יותר, מסייע לזהות במהירות אתרים זדוניים ופגיעות באבטחה עם זמן אחזור מופחת בהשוואה לפתרונות מבוססי ענן.

הפורטפוליו החדש מגיע עם Windows 11 ומקש Copilot כדי להקל עוד יותר על ביצוע משימות ועל זרימת העבודה. בלחיצת מקש, ניתן לקבל גישה מהירה יותר לממשק ה-AI.

מחשבי AI לעידן העבודה ההיברידית

הליין החדש של המחשבים ניידים מדגמי Latitude ותחנות עבודה ניידות מדגם Precision מצוידים במעבדי Intel Core Ultra, Intel vPro ומנוע האצת AI מובנה. ליין ה-Latitude החדש מביא יכולות ניידות ושיתוף פעולה לאנשי מקצוע מכל מקום בו הם עובדים.

Latitude 7350 Detachable - ה-Latitude 7350 הוא טאבלט עם ביצועים של מחשב נייד, כולל מקלדת ועט הניתנים להסרה, מה שמאפשר לעבוד בעגינה מלאה ליד שולחן העבודה או תוך כדי תנועה כטאבלט. המחשב מגיע עם מצלמה באיכות 8MP HDR ואפשרות לקיים שיחות דרך שיחות וידאו, תוך שימוש באפקטים שלWindows Studio למעקב אחר עיניים, מסגור אוטומטי וטשטוש רקע. עם יישומים אלה המותאמים ל-NPU, שיתוף הפעולה הופך לחלק יותר, לצד חיי סוללה ממושכים.

Latitude 7350 Detachable 2 של Dell. יחצ,
Latitude 7350 Detachable 2 של Dell/יחצ

תחנות העבודה Dell Precision מספקות את הכוח והביצועים להפעלת עומסי עבודה מורכבים אלמנטים מבוססי AI ובכך מאפשרים לאמן ולהסיק מודלים של שפות גדולות בצורה מאובטחת ויעילה. תחנות העבודה החדשות כוללות כרטיסים גרפיים NVIDIA RTX מדגמי 500 ו-1000 מדורAda , המספקים את יכולות הבינה המלאכותית והאמינות הארגונית שמשתמשים צריכים לעבודה מכל מקום. בנוסף, ה-Precision 3280 Compact Form Factor (CFF) אורז את ביצועי תחנת העבודה במבנה חדש לחסכון במקום, שנבנה לפיתוח AI קל ויישומים יצירתיים.

המחשבים מציעים עורכי וידאו מקצועיים הפונים ל-DaVinci Resolve לצורך דירוג צבע, תיקון צבע, אפקטים חזותיים ועבודת שמע, יכולים כעת לערוך מהר וחלק יותר, כשהמערכת ממנפת בצורה אוטומטית את מנוע המחשוב המתאים לעומס העבודה שלך.

Precision 3280 CFF 2. יחצ,
Precision 3280 CFF 2/יחצ

שירותים אוטומטיים עבור יעילות מירבית - כחלק מפורטפוליו המוצרים החדש, Dell מציגה יכולות תיקון עצמי באמצעות שירות ProSupport Suite. לקוחות שמחוברים לטכנולוגיית SupportAssist יכולים לנצל את היתרונות של טלמטריה מתקדמת, אוטומציה ו-AI כדי לתקן בעיות במחשב ללא התערבות אנושית.

צוותי IT בארגונים יוכל להפעיל סקריפטים שנכתבו על ידי Dell כדי לזהות ולתקן בעיות ספציפיות במחשב כגון שגיאות מסך כחול ובעיות תרמיות בכל רשת המחשבים בארגון. ה- ProSupport Suite מאפשרת ללקוחות למקסם את זמן הפעולה של המחשב ולשפר את הפרודוקטיביות.

Dell Premier Wireless ANC Headset (WL7024) 4. יחצ,
Dell Premier Wireless ANC Headset (WL7024) 4/יחצ

Dell מספקת כעת גם שירותי חווית עובדים דיגיטלית מבוססים Gen AI. שירותים המסייעים לכלל העובדים בארגון את הטכנולוגיה המותאמת לתפקידיהם. ארגונים יוכלו לאמץ באופן מלא פתרונות GenAI כדי למקסם את ערך הפעילות שלהם.

במסגרת השירותים החדשים, מציעה Dell גם שירות ריענון - Dell Managed Services for Device Refresh - המספק תכנון מפורט ותחזית ביקוש השומרת על נראות עלויות ריענון, ומאפשרת השקות בזמן וממוקד של מכשירים מרובי ספקים לאורך זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully