וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אפל: "נביא לפריצת דרך בתחום ה-AI"

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 11:48

טים קוק, מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה, מבטיח כי החברה תחולל מהפכה בתחום הבינה המלאכותית. על פי שמועות, אפל מתכננת להכריז על כניסה לתחום ה-AI ב-iOS 18, שתיחשף בחודש יוני

טים קוק. GettyImages
טים קוק/GettyImages

מנכ"ל אפל, טים קוק, רמז שוב על התכניות השאפתניות של החברה בתחום הבינה המלאכותית (AI) באסיפת בעלי המניות השנתית שנערכה בשבוע שעבר. קוק אמר כי אפל "תפרוץ דרך חדשה" ב-AI גנרטיבית (מחוללת) בשנת 2024 וציין כי "אנו מאמינים שזה יפתח הזדמנויות מהפכניות למשתמשים שלנו".

למעשה, קוק טען כי בינה מלאכותית כבר פועלת מאחורי הקלעים במוצרי אפל, אך אמר שיהיו חדשות נוספות לגבי תכונות בינה מלאכותית מפורשות בהמשך השנה. בלומברג דיווחה בעבר כי אפל מתכננת להשתמש ב-AI כדי לשפר את היכולת לחפש נתונים המאוחסנים במכשירים שלה.

"כל מחשב Mac המופעל על ידי שבב סיליקון של אפל הוא מכונת בינה מלאכותית בעלת יכולת יוצאת דופן. למעשה, אין מחשב טוב יותר עבור בינה מלאכותית בשוק כיום", אמר קוק.

אייפון 15 פרו מקס. ShutterStock
"אנו מאמינים שזה יפתח הזדמנויות מהפכניות למשתמשים שלנו"/ShutterStock

בחודשים האחרונים, קוק התבטא מספר פעמים על השאיפות של אפל בתחום הבינה המלאכותית. בנובמבר הוא אמר שהחברה "משקיעה לא מעט" ב-AI, בפברואר הוא ציין שהחברה משקיעה "זמן ומאמץ אדירים" בתחום. לפי שמועות רבות, אפל צפויה להוסיף תכונות חדשות של AI גנרטיבית ב-iOS 18, עם תכניות לשפר באמצעות AI את היכולות של אפליקציות מובנות רבות במערכת ההפעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully