וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם חושפת כלים חדשים להגנה מפני מתחזים והונאות

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 13:28

כחלק מהמאמצים המתמשכים לשפר את בטיחות הפלטפורמה, החברה מציגה אפשרויות חדשות לזיהוי חשבונות מתחזים, לצד כלים נוספים לאבטחה טובה יותר של החשבון. הנה כל הפרטים

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

אינסטגרם הודיעה היום (ראשון) על שורה של כלים חדשים שמטרתם להפוך את הפלטפורמה לבטוחה יותר עבור המשתמשים. הכלים החדשים נועדו להתריע משתמשים מפני פעילות חשודה, לעזור להם לחזק את הגדרות האבטחה והפרטיות שלהם, ולספק תמיכה נוספת במקרה של בעיות בחשבון.

הכלים החדשים:

  • אזהרה מפני עוקבים חשודים: איסטגרם תציג הודעת אזהרה במידה שחשבונות החשודים כמתחזים לאדם או עסק מבקשים לעקוב אחרי אדם אחר. "הכלי נבדק בסוף שנת 2022 ונמצא כי בכ-50% מהמקרים, אנשים דחו בקשות חשודות", מסבירים בחברה.
  • אזהרה מפני הודעות מחשבונות החשודים בהונאה: אינסטגרם תזהיר אנשים מפני חשבונות החשודים בהונאה המנסים ליצור איתם קשר בהודעות (DMs). גם כלי זה נבחן בסוף שנת 2022, ובכ-40% מהמקרים אנשים דחו הודעות חשודות.
  • אזהרה מפני קישורים חשודים: אינסטגרם תזהיר מפני קישורים טרם פתיחתם, אם הקישור נשלח מחשבון חשוד. הכלי, שנבחן בעבר, הוביל לירידה של 45% בלחיצה על קישורים חשודים.
  • אינסטגרם תשלח לאנשים התראות/תזכורת לעדכון הגדרות הבטיחות והפרטיות, בכל פעם שהם יתויגו או יאוזכרו על-ידי חשבון שאינם עוקבים אחריו. תהליך זה יכלול עדכון של הגדרות הרילס, הגדרות ההודעות, בקרת התוכן הרגיש וכלים להגבלת זמן השימוש באפליקציה.

"אנו שואפים להעלות את המודעות לניסיונות פוטנציאליים להתחזות, הונאות והתנהגויות מטעות אחרות", הוסיפו ברשת החברתית. בנוסף, אינסטגרם מדגישה כי היא ממשיכה לעבוד בשיתוף פעולה עם חברות אחרות בתעשייה על מנת לשפר את הטכנולוגיות לזיהוי מוקדם של פעילות חשודה ולמנוע הונאות ברשת.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully