וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא קיבלו פיצויי פיטורים: בכירים לשעבר בטוויטר תובעים את אילון מאסק

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 10:56

התובעים דורשים ממאסק ו-X (טוויטר) 128 מיליון דולר בגין פיצויי פיטורים שלא שולמו. לטענתם, מאסק פיטר אותם ללא סיבה לאחר רכישת החברה כדי לחסוך כסף

אילון מאסק. רויטרס
אילון מאסק/רויטרס

קבוצת בכירים לשעבר בחברת טוויטר, בהם המנכ"ל לשעבר פראג אגרוואל, הגישה תביעה נגד אילון מאסק וחברת X (לשעבר בטוויטר) על מיליוני דולרים שלא שולמו להם כפיצויי פיטורים. התביעה מתמקדת בסערה סביב רכישת החברה על ידי מאסק באוקטובר 2022, שכללה פיטורים המוניים.

כזכור, עם כניסתו לתפקיד, הפעולה הראשונה של מאסק הייתה לפטר את אגרוואל, סמנכ"ל הכספים נד סגל, היועצת המשפטית הראשית ויג'יה גאדה והיועץ המשפטי שון אדג'ט. על פי התביעה, מאסק חש "זעם מיוחד" כלפי הקבוצה בשל התפקיד שמילאו בקרב המשפטי שנמשך חודשים ארוכים, אשר אילץ אותו להשלים את הרכישה לאחר שניסה לחזור בו מהעסקה.

על פי התביעה, אגרוואל זכאי לפיצויי פיטורים בסך 57.4 מיליון דולר, סגל זכאי ל-44.5 מיליון דולר, גדה ל-20 מיליון דולר ואדג'ט ל-6.8 מיליון דולר, בסך הכל כ-128 מיליון דולר. התביעה מצטטת את הביוגרף של מאסק, וולטר אייזקסון, המספר כי מאסק מיהר לסגור את עסקת טוויטר יום קודם לכן כדי שיוכל לפטר את המנהלים "בצדק" ממש לפני שהאופציות האחרונות למניות שלהם אמורות היו להיכנס לתוקף. על פי אייזקסון, מאסק התפאר בכך שהתמרון המשפטי חסך לו כ-200 מיליון דולר.

טוויטר. ShutterStock
על פי התביעה, מאסק חש "זעם מיוחד" כלפי הקבוצה/ShutterStock

"מאסק לא משלם את חשבונותיו, מאמין שהכללים לא חלים עליו ומנצל את עושרו וכוחו כדי לרמוס כל מי שלא מסכים איתו", נכתב בתביעה. "בגלל שמאסק החליט שהוא לא רוצה לשלם את פיצויי הפיטורים של התובעים, הוא פשוט פיטר אותם ללא סיבה, ולאחר מכן המציא סיבה מדומה ומינה עובדים מחברותיו השונות לאשר את החלטתו."

ברשת החברתית טרם הגיבו לטענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully