וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומניטלקום מציגה: לראשונה, מרכזייה סלולארית ב-eSIM

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 11:30

אומניטלקום, חברת פתרונות התקשורת והטלפוניה, מודיעה על פריצת דרך טכנולוגית משמעותית: הטמעת מרכזייה סלולארית ב-eSIM לראשונה בישראל. כך זה עובד

שירות לקוחות. freepik,
שירות לקוחות/freepik

ארגונים, עצמאים ובעלי עסקים אשר עובדים מחוץ לכותלי המשרד ורוצים להנות מפתרונות תקשורת וטלפוניה כפי שהיו מקבלים פיזית במשרד יכולים מהיום לעשות זאת ללא בעיה באמצעות חיבור ל-eSIM וירטואלי לצד כרטיס SIM. ה-eSIM הוא שבב קטן, חכם ומוצפן שאתם מכירים מכרטיס ה-SIM הרגיל שלכם, ונדד למעשה אל תוך המכשיר.

מרכזיה סלולארית בענן מחברת את המכשיר הנייד של המשתמש עם הטלפוניה של העסק בשלוחה סלולארית. אותה שלוחה, מבוססת על רשת הסלולר ולא על רשת האינטרנט ולכן איננה תלויה בתשתית המקומית וזאת בלי להחליף לכרטיס סים פיזי. הדבר מאפשר חיבור לעסק מכל מקום ובכל זמן ושימוש במגוון הפיצ'רים והחידושים הקיימים אשר מותקנים כיום במרכזיה בענן של אומניטלקום, למשל: הקלטת שיחות, אחסון השיחות, ניהול תור ממתינים, העברת שיחות ועוד.

אומניטלקום אפשרה עד כה מרכזיה סלולרית באמצעות שימוש בסים קארד פלסטיק, והינה הראשונה בתחום פתרונות תקשורת וטלפוניה המאפשרת שימוש במרכזיה סלולארית מבוססת טכנולוגיית eSIM, דבר המהווה צעד נוסף בדרך אל עתיד התעסוקה.

הטכנולוגיה תומכת בדור חמישי, ומאפשרת איכות שיחה ושמע גבוהים ללא ניתוקים וקיטועים במהלך השיחה. לצד שיפור יכולות וייעול פרודוקטיביות של העובדים שכעת יוכלו לעבוד גם מחוץ למשרד תוך שימוש במכשיר נייד אחד בלבד עם מספר אחד לשיחות פרטיות או עסקיות. כמו כן, הלקוחות ייהנו משירות רציף ואיכותי.

יהודה ביטון, סמנכ"ל תפעול בחברת אומניטלקום: "המגמה העולמית נעה לכיוון חידושים טכנולוגים ואנו רואים זאת בהטמעת eSIM אשר יחליף את הסים הפיזי באופן גורף. לראיה, כבר היום מרבית מכשירי הסמארטפון החדשים מאפשרים שימוש בטנכולוגיה זו. אנחנו באומניטלקום מתמחים בפתרונות תקשורת לעסקים, וכאסטרטגיה תמיד מחפשים איך להנגיש את המרכזיה והתקשורת בעסק על ידי הטמעת חידושים טנכולוגיים ועם ה-eSIM המרכזיה בענן נגישה עבורכם מכל מקום ובכל זמן גם ללא תלות בתשתית האינטרנט".

  • עוד באותו נושא:
  • sim

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully