וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Nothing הכריזה על הסמארטפון המוזל שלה

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 15:37

היצרנית הבריטית הצעירה חשפה סמארטפון חדש לשוק הביניים, שכולל כמה פשרות בולטות. מה המחיר ומתי הוא יגיע לישראל? הנה כל הפרטים

Nothing Phone (2a). Nothing, אתר רשמי
Nothing Phone (2a)/אתר רשמי, Nothing

חברת Nothing חשפה היום (שלישי) את ה-Nothing Phone (2a), גרסה נגישה יותר לטלפון Nothing Phone (2) שהושק בשנה שעברה. הטלפון החדש מציע עיצוב דומה לטלפון המקורי, אך במחיר נמוך יותר ומפרט התואם לשוק הביניים.

המכשיר שומר על העיצוב המוכר של המותג, עם גף שקוף שמאפשר לראות את הרכיבים הפנימיים. עיצוב ה-Glyph האייקוני, שהפך לחתימה ייחודית של Nothing (ומכונה הפעם "עיניים"), עובר שדרוג משמעותי בדגם החדש. במקום להתפרס לאורך כל גבו של המכשיר, ה-Glyph האור מתמקד כעת סביב מערך הצילום האחורי.

Nothing Phone (2a). Nothing, אתר רשמי
המכשיר שומר על העיצוב המוכר של המותג, עם גף שקוף/אתר רשמי, Nothing

ה-Nothing Phone (2a) כולל מסך AMOLED בגודל 6.7 אינץ' עם קצב רענון 120 הרץ. בנוסף, הוא מצויד במעבד Dimensity 7200 Pro שפותח בשיתוף פעולה עם MediaTek, ומציע זיכרון עבודה (RAM) של 8 או 12 גיגה-בייט. ממשק המשתמש הוא Nothing OS 2.5 המבוסס אנדרואיד 14, עם הבטחה לעדכוני תוכנה למשך 3 שנים ועדכוני אבטחה למשך 4 שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

ה-Phone(2a) מצויד גם במערכת צילום אחורית כפולה, הכוללת שני חיישנים ברזולוציה גבוהה של 50 מגה פיקסל. מערכת זו משודרגת עם מנוע TrueLens ייחודי, סדרה של אלגוריתמים חישוביים מתקדמים, שתוכננו במטרה להבטיח תמונות מציאותיות וחיות יותר.

עוד כולל הסמארטפון סוללת 5,000 מיליאמפר/שעה, עם הבטחה כי לאחר 1,000 מחזורי טעינה, הסוללה שומרת על למעלה מ-90% מקיבולתה המקורית.

המכשיר זמין במכירה מוקדמת ברשת באג, החל ממחר (רביעי), כאשר האספקה המשוערת היא ב-12 במרץ.

מחירים:

  • זיכרון עבודה (RAM) של 8 גיגה-בייט ו-128 גיגה-בייט ב-1,349 שקלים
  • זיכרון עבודה (RAM) של 12 גיגה-בייט ו-256 גיגה-בייט ב-1,569 שקלים
  • עוד באותו נושא:
  • Nothing

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully