וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה בפייסבוק ובאינסטגרם: משתמשים נותקו מהפלטפורמות

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 18:24

לא רק אצלכם: לפי דיווחים ברשת, תקלה עולמית גרמה לניתוק פתאומי מהרשתות החברתיות של מטא - פייסבוק, אינסטגרם ו-Threads. דובר החברה: "מטפלים בבעיה כעת"

תקלה עולמית בפייסבוק. רויטרס
תקלה עולמית בפייסבוק/רויטרס

משתמשים ברחבי העולם מדווחים על תקלה נרחבת הפוקדת את הרשתות החברתיות של מטא (Meta) - פייסבוק, אינסטגרם ו-Threads. משתמשי פייסבוק מדווחים כי הם נותקו מהחשבון שלהם באופן פתאומי ואינם מצליחים להתחבר מחדש. באינסטגרם, משתמשים רבים אינם מצליחים לרענן את הפיד שלהם.

מטא הודיעה על התקלה בעמוד הסטטוס שלה וציינה כי צוות המהנדסים מטפל בבעיה במרץ. ראש תחום התקשורת במטא, אנדי סטון, אישר את התקלה בציוץ בטוויטר וציין כי החברה "פועלת לתקן את הבעיה כעת".

על פי אתר Downdetector, המספק תמונת מצב על תקלות אינטרנט עולמיות, נראה כי התקלה מורגשת בעיקר במרכז אירופה, צפון אמריקה, דרום אמריקה והמזרח התיכון לרבות ישראל.

זו לא הפעם הראשונה שפייסבוק סובלת מתקלה כזו. בשנת 2018, חוותה החברה תקלה דומה - וניתקה אנשים ברחבי העולם מהפלטפורמה. כמו כן, באוקטובר 2021, תקלה דומה השביתה את הגישה לפייסבוק, אינסטגרם ו-וואטסאפ ליותר מ-7 שעות.

מנכ"ל מטא מרק צוקרברג. רויטרס
זו לא הפעם הראשונה שפייסבוק סובלת מתקלה כזו./רויטרס

הפעם, גם Threads מושפעת מהתקלה ונראה שהיא מושבתת לחלוטין. בעת פתיחת האפליקציה, מוצגת הודעת שגיאה: "מצטערים, משהו השתבש. נסה שנית". עם זאת, נכון לעכשיו, וואטסאפ פועלת ללא שיבושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully