וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות אונליפאנס מנצלות פירצה באינסטגרם כדי לחשוף את הפטמות: הנקת בובות

25.3.2024 / 0:10

דוגמניות עירום שרוצות לשווק את עמוד ה-OnlyFans שלהן ע"י הצגת תמונות חושפניות באינסטגרם - מה שהפלטפורמה לא מאפשרת לעשות - מצאו דרך עקיפה לעשות זאת: הן פשוט מניקות בובות. ברשת זועמים עליהן: "הן לועגות לאמהות באשר הן", "זה שפל חדש"

אמא שעושה יוגה בזמן שהיא מניקה/carleebyoga

מאחר שאינסטגרם אוסרת בין היתר על פרסום תמונות של נשים חשופות חזה, דוגמניות "אונליפאנס" עלו על פירצה בחוק שמאפשרת להן לעשות זאת - ועל הדרך לקדם את התכנים הפרובוקטיביים שלהן בפלטפורמה שכן מעודדת עירום, OnlyFans. הדוגמניות עוקפות את מגבלות העירום של אינסטגרם ע"י העמדת פנים שהן מניקות תינוקות. חכם אבל גם מאד מטריד.

לאינסטגרם יש מדיניות קפדנית הנוגעת לעירום, הכוללת איסור פרסום תמונות וסרטונים של נשים החושפות פטמות. עם זאת, יש כמה חריגים - כולל תמונות וסרטונים של נשים "מניקות באופן פעיל". מאחר שלרוב הדוגמניות הללו אין תינוקות שזה עתה נולדו, הן החלו להשתמש בבובות של תינוקות בעזרתן הן חושפות פטמה למצלמה במסווה של הנקה.

חיפוש קצר ברשת יחשוף בפניכם מספר לא מבוטל של כוכבות OnlyFans שהשתמשו בפירצה הזאת ומשתפות סרטונים שלהן מצמידות בובת תינוק לשדיהן החשופים ומעמידות פנים שהן מניקות. קל לזהות שלא מדובר בהנקה אותנטית מאחר שבסרטונים הנשים נוטות להביט למצלמה במבט מפתה ואף נושכות את שפתיהן, בעודן מחזיקות בבובת תינוק מפלסטיק צמודה לחזה. הטקסט בסרטונים האלה נוטים להיות דומים לאלו שבסרטוני הנקה לגיטימיים על מנת שבאינסטגרם לא יעלו על הזיוף: "הנקה זה דבר יפה", נכתב לצד אחד הסרטונים ו"אמהות מניקות" לצד אימוג'י של לב נכתב באחר. עם זאת, לחיצה על הפרופילים שלהן מאשרת את כוונותיהן האמיתיות, כשדפי ה-OnlyFans שלהן מקודמים בביו שלהן באינסטגרם.

מרבית הגולשים נותרו מוזעזעים: "איך אתן לא מתביישות? שימוש בהנקה ובתינוק מזויף בשביל לצבור לייקים וכסף זה חוסר כבוד בכל כך הרבה רמות", כתבה אחת בתגובה ואחרת הוסיפה: "אתן הופכות הנקה למשהו מיני. לעג מוחלט לאמהות באשר הן". ב-X, טוויטר לשעבר, משתמשת צייצה: "אינסטגרם מאפשרת לאישה לפרסם סרטונים של עצמה מניקה, זה הופיע לי ב'רילס' ולכל אחת מהן יש OnlyFans. להשתמש בתינוק בשביל אהדה ברשת וחשיפת חזה נראה לי מאד מפוקפק". אחרת זעמה: "להעמיד פנים שאת מניקה בובה כדי שתוכלי לשלוף את הציצים שלך ולתייג את זה כחינוכי כדי לעקוף הנחיות, תוך קידום עמוד ה-OnlyFans שלך זה שפל חדש!".

עוד בנושא:
בודי-שיימינג? האמת מאחורי סערת הרשת 'פיטמות רופסות בפיד שלי'

16 סוגי פטמות שכן מותר לפרסם באינסטגרם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נשים "מניקות" בובת תינוק כדי לחשוף פטמות באינסטגרם. Instagram/thesarahtrump, צילום מסך
נשים "מניקות" בובת תינוק כדי לחשוף פטמות באינסטגרם/צילום מסך, Instagram/thesarahtrump

הנחיות הקהילה של אינסטגרם קובעות כי עירום אינו מותר "ממגוון סיבות". "אנחנו יודעים שיש מקרים שבהם אנשים עשויים לרצות לשתף תמונות עירום בעלות אופי אמנותי או יצירתי, אבל מסיבות שונות אנחנו לא מאפשרים עירום באינסטגרם", מסבירים באפליקציה שבבעלות Meta, "זה כולל תמונות, סרטונים ותוכן שנוצר בצורה דיגיטלית המציגים יחסי מין, איברי מין ותקריבים של ישבן עירום לחלוטין. זה כולל גם תמונות של פטמות נשיות, אולם תמונות בהקשר של הנקה, רגעי לידה ואחרי לידה, מצבים הקשורים לבריאות (לדוגמה, לאחר כריתת שד, מודעות לסרטן השד או ניתוחי לשינוי מגדרי) או פעולה של מחאה מותרים".

ב-MailOnline יצרו קשר עם אינסטגרם כדי לקבל תגובה לתופעה ולברר האם הם שוקלים צעדי מניעה, אך לא התקבבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully