וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Logitech השיקה את MX Brio: מצלמת רשת עם בינה מלאכותית

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 23:20

המצלמה החדשה מצטרפת לסדרת הדגל MX, וכוללת בין היתר גם צילום באיכות 4K ןמיקרופונים להפחתת רעשי רקע. ומתי היא תגיע לישראל?

לוג'יטק MX Brio. Logitech, אתר רשמי
לוג'יטק MX Brio/אתר רשמי, Logitech

חברת Logitech (לוג'יטק), יצרנית הציוד ההיקפי הגדולה בעולם, הכריזה היום (רביעי) על מצלמת הרשת החדשה והמתקדמת ביותר שלה, MX Brio. המצלמה מצטרפת לסדרת הדגל MX, הידועה ביכולותיה לשפר את הפרודוקטיביות של משתמשים המחפשים ביצועים ברמה הגבוהה ביותר.

ה-MX Brio מציעה צילום באיכות Ultra HD 4K, פותחת פתח לאנשי מקצוע ומפתחים לשדרג את הנוכחות הדיגיטלית שלהם ולשתף בקלות וביעילות רעיונות ותוצאות עם צוותים. המצלמה מצוידת בחיישן מתקדם עם פיקסלים גדולים ב-70% מאשר ה-Brio 4K, מצלמת הדגל הקודמת בסדרה. כתוצאה מכך, איכות התמונה חדה במיוחד ומשופרת באמצעות בינה מלאכותית.

ה-MX Brio מצוידת בחיישן מתקדם עם פיקסלים גדולים ב-70% מאשר ה-Brio 4K, מצלמת הדגל הקודמת בסדרה. איכות התמונה חדה במיוחד ומשופרת באמצעות בינה מלאכותית המאפשרת תיקון אור אוטומטי, שיפור תמונה מבוסס-פנים עם תצוגה טבעית יותר, פרטי תמונה עדינים פי 2 בתנאי תאורה קשים ווידיאו עם נראות פנים טובה יותר.

המצלמה מציעה גם אפשרויות התאמה אישית רבות, כולל כוונון המראה של כל משתמש מבחינת חשיפה, גוון, חיוניות, שדה ראייה ועוד. ה-MX Brio מכילה שני מיקרופונים המפחיתים רעשי רקע, תריס פרטיות, טכנולוגיית RightSight המזהה וממרכזת את הקול גם כשהוא נע.

כמיטב המסורת של Logitech ומחוייבות החברה לסביבה ברת קיימא, מצלמת ה-MX Brio עומדת בסטנדרטים אלו והיא בעלת אישור ניטרליות פחמנית, מגיעה באריזת נייר עם FSC ומיוצרת מעד 82% פלסטיק ממוחזר.

מצלמת Logitech MX Brio תהיה זמינה לרכישה בישראל במהלך חודש מרץ 2024 בצבעים אפור כהה ואפור בהיר. ניתן יהיה להשיג אותה בחנויות וברשתות הנבחרות במחיר מומלץ לצרכן של 990 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully