וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלטנו להשאיר את המחלוקות מאחור": נועה קירל וטיקטוק - הסולחה

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 20:20

"החלטנו להשאיר את המחלוקות מאחור": שיתוף הפעולה בין הזמרת לרשת החברתית הסינית מסמל את סיום המתיחות המשפטית בין הצדדים. במסגרת הפרויקט, טיקטוק תלווה את מסעה של קירל מההופעה בפארק הירקון ועד להופעה במדיסון סקוור גארדן

נועה קירל. GettyImages
נועה קירל/GettyImages

פחות מחצי לאחר שנועה קירל תבעה את טיקטוק ישראל ו"דבי תקשורת" ב-1.3 מיליון שקל בגין "פרסום כוזב", השניים חוברים יחד לפרויקט בינלאומי משותף בשם "מ-TLV ל-MSG". במסגרת הפרויקט, טיקטוק תלווה את מסעה של קירל מההופעה בפארק הירקון ועד להופעה במדיסון סקוור גארדן, תוך שהיא משיקה 12 שירים חדשים ומצלמת 12 קליפים במדינות שונות.

"נועה קירל, טיקטוק ישראל ומשרד יחסי הציבור דבי תקשורת הגיעו להחלטה משותפת להשאיר את המחלוקות מאחור. כעת כשהגיעו להסכמות, הצדדים יוצאים לדרך חדשה ומרגשת יחד", נכתב בהודעה לתקשורת.

הפרויקט ישלב יוצרי טיקטוק מקומיים מכל מדינה, שיצלמו ויתעדו את המסע. החומרים שיצולמו ישותפו בזמן אמת בטיקטוק ויהפכו בסופו של דבר לסרט דוקומנטרי באורך מלא שישודר בבתי הקולנוע בארה"ב ובישראל. המסלול יתחיל בישראל, וימשיך ברחבי העולם (לונדון, פריז, מינכן, ניו יורק, מיאמי, לוס אנג'לס ומקומות נוספים) ויסתיים אחרי המופע הגדול של נועה קירל ב-MSG (מדיסון סקוור גארדן).

נועה קירל. GettyImages
טיקטוק תלווה את מסעה של קירל מההופעה בפארק הירקון ועד להופעה במדיסון סקוור גארדן/GettyImages

כזכור, קירל הגישה תביעה נגד טיקטוק ומשרד יחסי הציבור דבי תקשורת בסכום של למעלה ממיליון שקלים, בטענה שהנתונים לפיהם אנה זק הייתה האמנית המובילה בסיכום השנה אינם נכונים. בכתב התביעה נטען כי פרסום זה "המתיימר להציג ירידה בהצלחתה המסחרית של נועה קירל לשנת 2023", אינו נכון וכי "נתוני הצפייה של נועה קירל עולים במידה רבה וניכרת על נתוני הצפייה בהקשרה של אנה זק".

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully