וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייצוג שווה לנשים בענף ההייטק יוביל לתעשייה טובה וחזקה יותר"

פועלים טק יצאה באירוע נוסף בסדרת סדנאות החוסן המוקדש כולו לנשות תעשיית הטק הישראלית. באירוע דנו בכירות בתעשייה על כוחן של נשים והשפעתן על ענף ההייטק: "זה לא אינטרס נשי, זה צריך להיות אינטרס של כולם"

כנס חוסן Team8. יחצ,
כנס חוסן Team8/יחצ

כחלק ממחויבותם לחיזוק החוסן הנפשי והידע המקצועי יזמו ב'פועלים טק' סדנא מיוחדת, במסגרתה שרית פירון, מייסדת קרן ההשקעות Team8 שיתפה את סיפורה האישי מעורר ההשראה, כיזמית הון סיכון מובילה, בפני בכירות בתעשיית הטק הישראלית.

בהרצאתה שיתפה פירון כיצד זה מרגיש להיות יזמית בתעשיית ההון סיכון אשר נתפסת בקרב רבים כ"גברית" ושיתפה באתגרים שניצבו בפניה עד אשר הגיעה למעמדה הנוכחי. בחלקה השני של הרצאתה היא הסבירה על התכונות הייחודיות שנשים מביאות עימן לשולחן הדיונים, ונתנה טיפים פרקטים עבור יזימיות בתחילת דרכן.

סדרת הסדנאות החדשה עולה בקנה אחד עם החזון של פועלים טק, לקדם את ערך החוסן מתוך אמונה שיש לו השפעה ישירה על התמודדות יזמים במצבי משבר. בין הפעולות העיקריות שנוקט פועלים טק ניתן למנות סדנאות, הרצאות ומפגשי העשרה. כל אלו נולדו במטרה להעניק ערך מוסף לקהל הלקוחות שלו ולסייע להם לעבור את התקופה המאתגרת. סדרת סדנאות בה משתתפים בכירים בתעשייה, צפויה להמשיך ולפעול לאורך החודשים הקרובים ומיועדת ליזמי.ות חברות הטק הישראליות, החל מסטארטאפים ועד לחברות צמיחה בוגרות ומובילות במשק.

כנס חוסן Team8. יחצ,
כנס חוסן Team8/יחצ

שרית פירון, שותפה-מנהלת ומובילה את קרן הון סיכון של Team8: "אני זוכה במסגרת עבודתי לפגוש בכל יום יזמיות בתחילת דרכן. אני רואה את הכישרון הרב שלהן, את התשוקה, היצירתיות והנחישות. ובעיקר- אני לא רואה כל הבדל בינן לבין היזמים הגברים שאני פוגשת. אנחנו צריכים לשאוף שכך יראו זאת כולם בתעשייה - משקיעים, יזמים, מנהלים ועובדים. זה לא אינטרס נשי בלבד, אלא צריך להיות אינטרס של כולם, כי אם נזכה להנות מהכישרון הרב שהנשים האלה מביאות עימן בכך שיהיה להן ייצוג שווה בכל דרג בתעשייה, זה יוביל לכך שיהיו לנו חברות טובות וחזקות יותר, ותעשייה טובה וחזקה יותר."

מיכל קיסוס הרצוג, מנכ"לית פועלים טק: "המפגש שלנו מעלה את ההזדמנות להודות לכל הנשים שנלחמו ונלחמות במלוא מובן המילה על זכויות של נשים וסללו עבור כולנו את הדרך, כדי שנוכל להיות איפה שאנחנו היום. ולא, לא סיימנו את העבודה. אני בטוחה שהיזמיות שפגשנו היום, ממשיכות לסלול את הדרך לעולם שוויוני ובטוח יותר עבורנו. שמחה לקחת בזה חלק, גם הוא קטן וצנוע."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully