וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו שערה על ראש קירח: בדקנו את מכונת גילוח הראש החדשה של רמינגטון

דוד רוזנטל

10.3.2024 / 17:03

האם מכונת גילוח לראש יכולה לעשות הבדל כל כך גדול? דוד רוזנטל, קירח בהכחשה, בדק

רמינגטון - מכונת גילוח לקירחים. יחצ,
רמינגטון - מכונת גילוח לקירחים/יחצ
  • המוצר: ULTIMATE RX7 מדגם XR1600, מכונת גילוח לקירחים של רמינגטון
  • תיאור מוצר: מכונת גילוח שפותחה עבור ראשים קירחים עם חמישה ראשי גילוח מסתובבים להתאמה מלאה
  • תקופת הניסיון: שבועיים
  • משוווק: שריג אלקטריק
  • המחיר המומלץ: 399 שקל

המוצר

מחקר שנערך באוניברסיטת פנסילבניה מצא כי גברים שגילחו את ראשיהם נתפסו כיותר חזקים, גבוהים, דומיננטיים ובעלי יכולת מנהיגות, מאשר גברים עם שיער מלא או דליל.

המותג העולמי "רמינגטון", המשווק בישראל על ידי 'שריג אלקטריק', מציג את מכונת הגילוח ULTIMATE RX7 מדגם XR1600 החדשה, אשר פותחה במיוחד עבור קירחים. המכונה מתאימה את עצמה לכל סוג קרקפת ומאפשרת תוך דקות, אפילו ברכבת בדרך לעבודה בעזרת כבל USB להטעין ולהשתמש בכל מקום ובכל זמן, פשוט להגיע לקרחת מתוחזקת ללא לכלוך וללא מאמץ.

מכונת הגילוח מתהדרת ב-TURBO SPEED לפעולת גילוח מהירה - בכשתי דקות עבודה בלבד. בעלת 30% יותר גמישות להתאמה לצורת הקרקפת, אשר מאפשרת גילוח קרוב ככל האפשר - 0.2 מ"מ, בעלת עמידות מלאה למים, טרימר-קוצץ נשלף, תא ניקוי נשלף, קומפקטית וקלה לנשיאה. המכונה מגיעה לזמן עבודה של 60 דקות לאחר טעינה מלאה וכוללת תיק אחסון.

לכל ביקורות "מתנה לחג" לחצו כאן.

חוות דעת

אז ככה: לפני שהכרתי את המכונה הזאת הסתפרתי פעם בשבועיים. מאז שאני מכיר אותה אני מגלח את הראש פעם ביומיים.

נשמע מסובך וקשה יותר, לא?

אז זהו, שלא. לא הייתי מודע להבדל בין מכונת תספורת למכונת גילוח לראש. מכונת תספורת, כשמה כן היא - נועדה לקצוץ שיער, עם כל הבלגן והלכלוך שמסביב. מכונת גילוח פשוט עוברת על שורשי השיער המעטים ומשטחת אותם. הלהיט במכונה הזאת הוא חמשת הראשים הגמישים שמאפשרים את פעולת הגילוח באופן קל, נעים וללא שריטות או פציעות - וזה מאוד, מאוד משמעותי.

המכונה קלה מאוד לתפעול ולניקוי ובניגוד למכונות תספורת מגיעה בלי מוצרים נלווים רבים, מה שהופך את הערכה כולה לנוחה לנשיאה ופחות מגושמת. את החיסרון גיליתי בגילוח סביב הזקן, שם לא הצלחתי להגיע איתה לתוצאה מושלמת ונאלצתי לעשות פינישים בקצף וסכין (כן, אני יודע, המכונה נועדה לראש, אבל אם כבר, אתם יודעים).

כך או אחרת, המכונה הזאת גילתה לי שבמקום לגדל שיער חלקי, אפשר פשוט להיות קירח על מלא. באמת תודה על זה.

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה

פסק הדין

לפני מספר חודשים עשיתי סדר בארון של הוריי ומצאתי מכונה של רמינגטון שקיבלתי לקראת הגיוס ב-1992. למרות היותה בת יותר מ-30 שנה היא עבדה בצורה מושלמת, גם אם בטכנולוגיה מיושנת שהתאימה לתקופה ההיא. מאז, יש לי אהדה כלפי המותג.

עם ובלי קשר, ה- XR1600 שינתה לי את הרגלי התספורת, שהפכו להיות נקיים וחסכוניים יותר (כשלא היה לי כוח, ובדרך כלל לא היה לי כוח, הלכתי לספר). לא על הרבה מכשירים תוכלו להגיד שהם שינו לכם את החיים. לי, לפחות, כן. המכשיר הזה מאוד, מאוד מומלץ, גם אם המחיר (מלבד 399 השקלים שתשלמו עליו) הוא להכיר בעובדה שאין לכם שיער, אין טיסות לטורקיה - זה רק אתם והקרחת שלכם. והרמינגטון XR1600, כמובן.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully