וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשיר הדגל החדש של שיאומי הגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 12:18

מצלמת משודרגות, מערכת הפעלה חדשה ועודף מ-4,000 שקל: הסמארטפון החדש של היצרנית הסינית עושה עליה, וזה מה שהוא כולל

ה-Xiaomi 14. Xiaomi, אתר רשמי
Xiaomi 14/אתר רשמי, Xiaomi

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי, משיקה בישראל הבוקר (שני) את Xiaomi 14, הסנונית הראשונה מסדרת הדגל של היצרנית הסינית. המכשיר, שכבר הושק בסין, מגיע עם עיצוב מחודש ושדרוג משמעותי בתחום הצילום. בהמילטון אומרים כי בקרוב יושק גם הדגם הבכיר בסדרה, דגם ה-Ultra.

דגם ה-Xiaomi 14 מציע את חווית הדגל הבסיסית, עם מסך בגודל 6.36 אינץ' מסוג LTPO 120Hz. כמו מכשירי דגל אחרים בשוק הסלולר, הוא עם המעבד 3 Snapdragon 8 Gen של קוואלקום, לצד זיכרון עבודה (RAM) בנפח של 12 גיגה-בייט. מערך הצילום שלו צנוע יותר ביחס ל-Ultra, וכולל שלושה חיישני 50 מגה פיקסל - ראשי (בשיתוף Leica), רחב וטלפוטו עם זום אופטי של 3.2x.

ה-Xiaomi 14. Xiaomi, אתר רשמי
דגם ה-Xiaomi 14 מציע את חווית הדגל הבסיסית/אתר רשמי, Xiaomi

כמו כן, המכשיר מציע תמיכה מלאה בטכנולוגיית eSIM, זיכרון אחסון של 512 גיגה-בייט, עמידות למים ואבק בתקן IP68, סוללת בקיבולת של 4610mAh המותאמת לטעינה חוטית מהירה - כ-31 דקות בלבד לסוללה מלאה 100%, וטעינה אלחוטית בהספק 50W. מערכת ניהול הטעינה של הסוללה נשלטת באמצעות מעבד ייעודי Xiaomi Surge P2 ושבב ניהול סוללה Xiaomi Surge G1 להשגת טעינה מהירה וניהול סוללה ביעילות גבוהה.

וזה לא הכל - המכשיר כולל גם מערכת ההפעלה החדשה של שיאומי, HyperOS, המבוססת על אנדרואיד 14. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים, במחיר של 3,999 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully